کد خبر: 196954
A
قالیباف خطاب به نماینده سنی مجلس:

برخی اظهارات موجب ایجاد دوقطبی‌های جعلی می‌شود

رئیس مجلس در واکنش به اظهارات محمد قسیم عثمانی، نماینده اهل سنت که در جلسه صبح امروز از عدم انتخاب وزیر سنی توسط مسعود پزشکیان به شدت انتقاد کرد، گفت: برخی اظهارات موجب ایجاد دوقطبی‌های جعلی در جامعه می‌شود.

برخی اظهارات موجب ایجاد دوقطبی‌های جعلی می‌شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در واکنش به سخنان محمد قسیم عثمانی، نماینده بوکان که تاکید کرده بود پزشکیان وعده خود درباره انتخاب وزیر از اهل سنت را فراموش کرده است، گفت: بنده ۲ هفته قبل در همین تریبون نطق پیش از دستور داشتم و یکی از موضوعاتی که در نطق مورد اشاره قرار گرفت، بحث مربوط به مذاهب، قومیت‌ها، سلایق سیاسی، طوایف، اقشار و بخش‌های مختلف بود که با صراحت گفتم ما اگر کنار هم قرار گرفته و دنبال کنیم، ایران قوی خواهیم داشت و این باور همه ما است.

وی تصریح کرد: برخی اوقات با برخی صحبت‌ها از این تریبون ملی که بلندترین منبر جمهوری اسلامی است حرف‌هایی به دفاع از قومیت‌ها و مذاهب می‌زنیم که عملا به سوی روشی می‌رود که با دو قطبی‌های جعلی باعث مشکلات بیشتری می‌شود که به عنوان رئیس مجلس وظیفه داشتم که این مورد را اصلاح کنم.

گفتنی است، اولین جلسه بررسی رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳) با حضور رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و تمام وزیران پیشنهادی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس آغاز شده است. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر