کد خبر: 196935
A
نماینده مخالف کابینه پزشکیان:

نقطه قوت کابینه، عدم استفاده از اصلاح‌طلبان تندرو است/ در جمهوری اسلامی، وزرات جای کاسبی نیست

نماینده مخالف کلیات کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم با تاکید بر این که در جمهوری اسلامی، وزرات جای کاسبی سیاسی و اقتصادی نیست، گفت: یکی از نقاط قوت کابینه آقای پزشکیان، عدم استفاده از اصلاح‌طلبان تندرو است.

نقطه قوت کابینه، عدم استفاده از اصلاح‌طلبان تندرو است/ در جمهوری اسلامی، وزرات جای کاسبی نیست

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، روح‌الله ایزدخواه، نماینده مردم تهران در مجلس (صبح امروز شنبه ۲۷ مرداد) در مخالفت با کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، اظهار داشت: در روزهای اخیر برخی از جبهه اصلاحات به تشکیل کابینه اعتراض کردند که «چرا از افراد شاخص سیاسی‌ اصلاحات استفاده نکردید» این نقطه قوت کابینه است، وزارت در جمهوری اسلامی کاسبی سیاسی و اقتصادی نیست، ما امروز در هر دو جناح چوب تندروها را خورده‌ایم.

نماینده مردم تهران با انتقاد از جهت‌گیری‌های برنامه و کابینه گفت: جهت‌گیری باید فرابخشی و با معیار انسجام در دولت باشد جهت گیری که عمدتا در برنامه‌های وزیران دیدیم بحث عدالت اجتماعی است در برنامه های وزرا رویکرد ضد اشرافی کمرنگ است البته وزیران کار، وزرش و کشاورزی برنامه‌های خود را بر اساس عدالت تعریف کردند.

وی با بیان اینکه مردم اگر ناراضی هستند علت اصلی تبعیض، بی‌عدالتی و فقر است، گفت: ما انتظار داریم وزیران به درستی در جهت کاهش شکاف نابرابری اقدام کنند و نه اینکه وزیری رویکرد کاهش شکاف نابرابری در حوزه بهداشت را اعلام کند و وزیر دیگری گسترش بیمارستان خصوصی را جزو برنامه های خود بداند این موضوع با روحیه عدالت محوری همخوانی ندارد.

گفتنی است، اولین جلسه بررسی رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳) با حضور رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و تمام وزیران پیشنهادی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس آغاز شده است. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر