کد خبر: 196920
A

اصرار کوچک‌زاده برای مخالفت با کابینه پزشکیان + فیلم

کوچک‌زاده، نماینده تندروی مجلس اصرار زیادی برای اعلام مخالفت با کابینه پزشکیان داشت که البته قالیباف تاکید کرد که او باید در زمان خود صحبت کند.

اصرار کوچک‌زاده برای مخالفت با کابینه پزشکیان + فیلم

به گزارش خبرنگار سایت دیده‌بان ایران، مهدی کوچک‌زاده، نماینده تندروی مجلس صبح امروز (شنبه ۲۷ مرداد) قبل از شروع سخنرانی مسعود پزشکیان خواست در مخالفت با کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور صحبت کند، اما محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس گفت: «بشینید، شما نفر دوم هستید که وقت گرفته‌اید. در زمان خود صحبت کنید.»

قالیباف سپس از بابایی کارنامی که نفر اول تذکر بود، پرسید: «شما هنوز به تذکر خود اصرار دارید؟» بابایی کارنامی اعلام کرد که اصرار دارد.

کوچک‌زاده همچنان بعد از نطق مسعود پزشکیان هم به دنبال مخالفت بود که قالیباف تاکید کرد که باید در زمان خود صحبت کند. از سوی دیگر برخی از نمایندگان دور پزشکیان همکار سابق خود رئیس‌جمهور فعلی جمع شده و خوش و بش کردند.

گفتنی است، اولین جلسه بررسی رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳) با حضور رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و تمام وزیران پیشنهادی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس آغاز شده است. 

volumeVideo: 10.69M | durationVideo: 00:01:13
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر