کد خبر: 196912
A
پزشکیان:

مردم ناراضی هستند و این تقصیر آمریکا نیست/ نباید مثل حیوان درنده به جان مردم بیفتیم + فیلم

رئیس‌جمهور در بخشی از سخنان خود در دفاع از وزیران پیشنهادی گفت: مردم ناراضی هستند و این تقصیر آمریکا نیست. با تمام وجود باید به مردم عشق ورزید، نه مثل حیوان درنده به جان مردم بیفتیم.

مردم ناراضی هستند و این تقصیر آمریکا نیست/ نباید مثل حیوان درنده به جان مردم بیفتیم + فیلم

به گزارش خبرنگار سایت دیده‌بان ایران، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور در بخشی از سخنان خود در دفاع از وزیران پیشنهادی در صحن مجلس گفت: مردم ناراضی هستند و این تقصیر آمریکا نیست. با تمام وجود باید به مردم عشق ورزید، نه مثل حیوان درنده به جان مردم بیفتیم.

وی افزود: همانطور که میخواهی خدا از خطای تو بگذرد، اگر مردم اشتباه کردند، از آنها بگذر. تو با این کردم امتحان می‌شوی. خودت را در مقابل مردم قرار نده.

پزشکیان تاکید کرد: نارضایتی مردم یعنی نارضایتی خدا. اگر با مردم منصفانه برخورد کنیم محکم پشت ما می‌ایستند. این به جز با همراهی امکان‌پذیر نیست.

رئیس‌جمهور ادامه داد: با روند گذشته شرایط بهتر نمی‌شود و باید دست از این کارها برداریم. نگو من امیر هستم و باید دستور بدهم.

وی با تاکید بر این که ما برای خدمت به مردم آمدیم نه حکومت بر آنها، اظهار داشت: اوایل انقلاب فکر میکردیم سرمایه دار بد است و استثمارگر. اگر اداره و مجلس داریم به برکت فعالیت تولیدکننده و تاجران ماست.

پزشکیان همچنین خاطرنشان کرد: هماهنگی که بین قوا ایجاد شده نقطه قوت است و این هماهنگی با مجلس بیشتر، همدلانه‌تر و برادرانه‌تر از گذشته خواهد بود.

گفتنی است، اولین جلسه بررسی رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳) با حضور رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و تمام وزیران پیشنهادی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس آغاز شده است. 

volumeVideo: 5.78M | durationVideo: 00:00:43
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر