کد خبر: 196607
A

دفاع روزنامه اعتماد از اسکندر مومنی

ارگان مطبوعاتی نزدیک به حزب اصلاح‌طلب اعتماد ملی، ضمن دفاع از اسکندر مومنی، وزیر کشور پیشنهادی پزشکیان، تاکید کرد که «برخلاف آن که او را امنیتی می‌دانند، اما اسکندری پلیس را با رویکرد اجتماعی آشنا کرد.»

دفاع روزنامه اعتماد از اسکندر مومنی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، روزنامه اعتماد، ارگان مطبوعاتی نزدیک به حزب اصلاح‌طلب اعتماد ملی، در گزارشی ضمن دفاع از اسکندر مومنی، وزیر کشور پیشنهادی پزشکیان، نوشت: 

«محور فکری اسکندر مومنی آموزش است. او سواد، اندیشه و آموزش را محور رشد و توسعه کشور می‌داند. مومنی در مسیر نگاه مردم‌مدارانه خود در سال‌های دهه هشتاد ارتباط تاریخی نیروی انتظامی با سازمان‌های مردم‌نهاد، سمن‌ها و ان‌جی‌او‌ها را برقرار ساخت. 

برخلاف اینکه او را شخصی امنیتی می‌دانند، او اساسا در طول سال‌های خدمتش نه تنها از امور امنیتی به دور بود، بلکه پلیس را با رویکرد اجتماعی آشنا ساخت. 

در مسائل انتظامی او به رافت و آرامش و مهربانی و دوری از خشونت اعتقاد و باور دارد. جامعه را با تمام وجودش می‌شناسد، تغییر را بخشی از خاصیت و نهاد اجتماع می‌داند و به آن باور دارد.

مسعود پزشکیان که او را از دهه ۶۰ در دانشگاه تبریز تا امروز از نزدیک و به خوبی می‌شناسد، نیک می‌داند که برای وزارتخانه مهم و کلیدی کشور چه شخصیت درخور و شایسته‌ای را برگزیده است.»

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر