کد خبر: 196360
A

افشاگری درباره اختلاف پزشکیان و ظریف در کمیسیون برجام/ پزشکیان جوری مقابل ظریف می‌ایستاد که ما به عنوان مخالف انجام نمی‌دادیم

سید حسین نقوی حسینی نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی اصولگرا به تشریح اختلاف پزشکیان و ظریف در کمیسیون برجام پرداخت و در پخش به دیده بان ایران گفت: ما کمیسیون ویژه برجام بودیم با ایشان؛ من سخنگوی کمیسیون بودم، ایشان عضو کمیسیون بودند. آن‌جا اگر تیم آقای ظریف مطلبی را مطرح می‌کرد که خلاف منافع ملی بود، محکم مقابل ایشان می‌ایستاد و اصلا برایش مهم نبود که اینها هم‌ فکر من هستند یا من موافق برجام هستم. هر چیزی را موافقت نمی‌کرد و محکم موضع می‌گرفت. گاهی وقت‌ها موضعی می‌گرفت در مقابل تیم آقای ظریف که آن موضع را ما نمی‌گرفتیم که مخالف بودیم با برجام و محکم می‌ایستاد.

افشاگری درباره اختلاف پزشکیان و ظریف در کمیسیون برجام/ پزشکیان جوری مقابل ظریف می‌ایستاد که ما به عنوان مخالف انجام نمی‌دادیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید حسین نقوی حسینی نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی اصولگرا به تشریح اختلاف پزشکیان و ظریف در کمیسیون برجام پرداخت و در پخش به دیده بان ایران گفت: اگر یک وقت جریان اصلاحات یک جایی ناحق می‌گفت، آقای پزشکیان نمی‌گفت، چون اینها اصلاح‌طلب هستند و با من هم‌ سنخ هستند، بنابراین درست می‌گویند. آن‌جا می‌ایستاد.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: ما کمیسیون ویژه برجام بودیم با ایشان؛ من سخنگوی کمیسیون بودم، ایشان عضو کمیسیون بودند.

آن‌جا اگر تیم آقای ظریف مطلبی را مطرح می‌کرد که خلاف منافع ملی بود، محکم مقابل ایشان می‌ایستاد و اصلا برایش مهم نبود که اینها هم‌ فکر من هستند یا من موافق برجام هستم.

هر چیزی را موافقت نمی‌کرد و محکم موضع می‌گرفت. گاهی وقت‌ها موضعی می‌گرفت در مقابل تیم آقای ظریف که آن موضع را ما نمی‌گرفتیم که مخالف بودیم با برجام و محکم می‌ایستاد.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر