کد خبر: 195871
A

محمدحسن آصفری، نماینده مجلس: آمدند تا ایران را از پاسخ‌ به رژیم صهیونیستی منصرف کنند

محمدحسن آصفری، تحلیلگر مسائل سیاست خارجی و نماینده ادوار مجلس گفت: «رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال و نابودی است و امروز در باتلاق غزه گیر کرده است و می‌داند راهی برای بازگشت از مسیری که رفته ندارد؛ به همین دلیل دنبال آن است که در این منجلاب از مجامع بین‌المللی و کشورهای مختلف کمک بگیرد و آنها را در جنایات خود شریک کند تا به خیال خود نجات یابد. ترور شهید هنیه هم برای این بود که ایران را درگیر کند تا با درگیر کردن ایران، مجامع بین‌المللی و برخی کشورها همراهش شوند».

 محمدحسن آصفری، نماینده مجلس: آمدند تا ایران را از پاسخ‌ به رژیم صهیونیستی منصرف کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  وضعیت منطقه غیرقابل پیش‌بینی است. جمهوری اسلامی ایران بر اساس حق پاسخ متقابل می‌خواهد پاسخی درخور به رژیم صهیونیستی بدهد و همین موضوع باعث استیصال رژیم صهیونیستی و دولت‌های حامی آن شده است.

محمدحسن آصفری، تحلیلگر مسائل سیاست خارجی و نماینده ادوار مجلس به نامه نیوز گفت: «رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال و نابودی است و امروز در باتلاق غزه گیر کرده است و می‌داند راهی برای بازگشت از مسیری که رفته ندارد؛ به همین دلیل دنبال آن است که در این منجلاب از مجامع بین‌المللی و کشورهای مختلف کمک بگیرد و آنها را در جنایات خود شریک کند تا به خیال خود نجات یابد. ترور شهید هنیه هم برای این بود که ایران را درگیر کند تا با درگیر کردن ایران، مجامع بین‌المللی و برخی کشورها همراهش شوند».

او ادامه داد: «اگر جمهوری اسلامی ایران پاسخ رژیم صهیونیستی را ندهد، تردیدی نیست که این رژیم کوتاه نمی‌آید و باز هم به اقدامات مخرب خود ادامه می‌دهد. در واقع چه پاسخش را بدهیم یا ندهیم، این رژیم آن قدر شرور است که به اقدامات جنایتکارانه‌اش ادامه دهد. با این وصف باید پاسخ این رژیم داده شود تا همه بدانند که جمهوری اسلامی بر سر منافع ایران با کسی تعارف ندارد».

این تحلیلگر مسائل سیاست خارجی همچنین بیان کرد: «واسطه‌هایی در روزهای اخیر به ایران آمدند تا ایران را از پاسخ‌دهی به رژیم صهیونیستی منصرف کنند. اگر ایران می‌دانست که این رژیم اشتباهات قبل را تکرار نمی‌کند، شاید تصمیم دیگری می‌گرفت اما مطمئنیم که رژیم صهیونیستی از اقدامات خرابکارانه و جنایتکارانه‌اش از دست نمی‌کشد. ما امنیت را با هیچ چیزی معامله نمی‌کنیم و دولت آقای پزشکیان که می‌خواهد در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی، عمرانی و... برای کشور کار کند، در سایه امنیت می‌تواند این اقدامات را انجام دهد. بنابراین پاسخ به رژیم صهیونیستی و تحکیم اقتدار نظام و امنیت کشور حتما به نفع دولت هم خواهد بود».

آصفری در پایان گفت: «آمریکا به عنوان مهم‌ترین حامی رژیم صهیونیستی هم باید بداند که اگر هر نوع دخالتی درموضوع کند و بخواهد تهدیدی علیه ایران باشد، ایران پاسخ درخوری به آن هم خواهد داد».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر