کد خبر: 195813
A

واکنش فاضل میبدی به مصاحبه قرهی با دیده‌بان ایران

حجت‌الاسلام محمد تقی فاضل میبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و مدرس حوزه علمیه قم نسبت به سخنان آیت‌الله قرهی، مدیر حوزه علمیه امام مهدی (عج) در مصاحبه اخیرش با دیده‌بان ایران واکنش نشان داد.

واکنش فاضل میبدی به مصاحبه قرهی با دیده‌بان ایران

به گزارش خبرنگار سایت دیده‌بان ایران، در حالی که آیت‌الله روح‌الله قرهی، مدیر حوزه علمیه امام مهدی (عج) و از اعضای سابق مجلس خبرگان رهبری پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار ما در بخش‌هایی از صحبت‌های خود اظهار کرده بود که «تفکر ظریف و خاتمی نظام را به لبه پرتگاه می‌برد. آن آقایی که می‌گوید به گزینه وزارتی که غیرشیعه باشد، ۱۰ نمره می‌دهیم، نفوذی است. بعضی مشاوران حسن روحانی نفوذی بودند و کسانی هم که از یک طرف از دین طرفداری می‌کنند، اما از طرف دیگر می‌گویند حجاب باید آزاد باشد، نفوذی هستند. نفوذی‌ها به بدنه انقلاب و حتی به جامعه روحانیت راه پیدا کرده‌اند»، حجت‌اسلام محمد تقی فاضل میبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و مدرس حوزه علمیه قم به این صحبت‌های او واکنش نشان داد. 

فاضل میبدی در همین راستا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «درک سیاسی مدیرحوزه علمیه (آقای قرهی) راببینید! موساد تاعمق نهادهای حساس کشورنفوذ کرد، همواره به کشورضربه می‌زند، می‌کشد. حضرت آیت‌الله! ظریف و خاتمی و اطرافیان پزشکیان را عامل خارجی می‌داند. به نظر شما‌ این تفکر در خدمت موساد نیست؟ برای اسراییل چه از این بهتر که سرمایه‌های انسانی کشور خراب شوند.»

میبدی

متن کامل مصاحبه دیده‌بان ایران با آیت‌الله روح‌الله قرهی، مدیر حوزه علمیه امام مهدی (عج) را می‌توانید در اینجا بخوانید. 

فیلم کامل مصاحبه دیده‌بان ایران با آیت‌الله قرهی را هم می‌توانید در اینجا ببینید. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر