کد خبر: 195388
A
دیده بان ایران مصوبه تازه "خالص سازی " دانشگاه ها را بررسی کرد؛

جذب هیات علمی به بسیج اساتید واگذار شد+سند

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ بر اساس ابلاغیه ای که در تاریخ سوم مرداد ۱۴۰۳ در رورزهای پایانی دولت سیزدهم از سوی محمدخلج امیرحسینی (رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم) صادر شده مسئولیت کارگروه جذب اساتید دانشگاه به کانون بسیج اساتید هر استان و هردانشگاه واگذار شده و بسیج اساتید مسئول تحقیق برای جذب اساتید را بر عهده خواهند داشت.

جذب هیات علمی به بسیج اساتید واگذار شد+سند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بنابر گزارش دیده بان ایران؛ بر اساس ابلاغیه ای که در تاریخ سوم مرداد ۱۴۰۳ در رورزهای پایانی دولت سیزدهم از سوی محمدخلج امیرحسینی (رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم) صادر شده مسئولیت کارگروه جذب اساتید دانشگاه به کانون بسیج اساتید هر استان و هردانشگاه واگذار شده و  بسیج اساتید مسئول تحقیق برای جذب اساتید را بر عهده خواهند داشت.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ بر اساس این ابلاغیه سازمان بسیج اساتید کشور مسئولیت هماهنگی، نظارت و تدوین دستورالعمل های اساتید برای بر عهده خواهند داشت. تحقیق درباره جذب اساتید "زن" هم به  محققین خانم واگذار شده است. 

اساتید دانشگاه صدور این بخشنامه توسط وزارت علوم در روزهای پایانی دولت سیزدهم را تلاشی برای "خالص سازی" دانشگاه ها قلمداد می کنند. 

photo_2024-08-02_13-16-25

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر