کد خبر: 195204
A

حزب جمهوریت ایران اسلامی: رژیم صهیونیستی با ترور اسماعیل هنیه، تمامیت ارضی ایران را نقض کرد

حزب جمهوریت ایران اسلامی با صدور پیام تسلیت شهادت اسماعیل هنیه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با انجام این ترور، تمامیت ارضی ایران را نقض کرد.

حزب جمهوریت ایران اسلامی: رژیم صهیونیستی با ترور اسماعیل هنیه، تمامیت ارضی ایران را نقض کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حزب جمهوریت ایران اسلامی با صدور پیام تسلیت شهادت اسماعیل هنیه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با انجام این ترور، تمامیت ارضی ایران را نقض کرد.

 متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب،۲۳)

رژیم اشغالگر و جنایکار صهیونیستی بار دیگر باطن پر از خبث خویش را نمایان ساخت و با زیر پا گذاشتن کلیه قوانین و اصول بین‌المللی و حتی اخلاقی، آشکارا دست به نقض تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران زد و یک مهمان دیپلماتیک را بزدلانه ترور کرد.

حزب جمهوریت ایران اسلامی، ضمن محکوم ساختن اقدام این رژیم پلید در به شهادت رساندن فرمانده بزرگ جبهه مقاومت، خواستار بررسی کامل عوامل احتمالی دخیل در این واقعه توسط نهادهای امنیتی می‌باشد.

این تشکل سیاسی همچنین شهادت آقای اسماعیل هنیه و محافظ ایشان را به جبهه مقاومت، مردم شریف ایران و خانواده معظم این شهیدان بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نماید.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر