کد خبر: 195011
A
درخواست نقدکنندگان عملکرد علیرضا زاکانی در شهرداری از نمایندگان مجلس:

به منتقدان هم مجال اظهارنظر بدهید

اول مرداد امسال 23 تن از نمایندگان مجلس به دعوت علیرضا زاکانی، از پروژه‌های شهرداری بازدید کردند. برخی این اقدام زاکانی را یارکشی در روزهایی که فشار برای برکناری او بیشتر شده است تحلیل کردند و برخی مانند علی اصغر قائمی، عضو شورای شهر تهران معتقدند که زاکانی سعی دارد خود را کارآمد نشان دهد. اما این اقدام زاکانی باعث شد که برخی از نمایندگان مانند اعلام کردند: «افرادی در فضای مجازی به‌دنبال حاشیه‌سازی برای شهردار تهران هستند. اما به اعتقاد من کارهای عمرانی خوب و امیدبخشی درحال رخ‌دادن است.» این اظهارنظرها در شرایطی مطرح می‌شود که زاکانی یکطرفه پیش قاضی رفته و دست پر بازگشته است. یکی از منتقدان زاکانی به دیده‌بان ایران اعلام کرد: «با نمایندگان درباره تخلفات زاکانی هشدار دادیم اما گفتند ما خبری از این تخلفات نداریم. اگر تخلفی صورت گرفته باشد، از آن نمی‌گذریم و با کسی تعارف نداریم.»

به منتقدان هم مجال اظهارنظر بدهید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اول مرداد امسال 23 تن از نمایندگان مجلس به دعوت علیرضا زاکانی، از پروژه‌های شهرداری بازدید کردند. برخی این اقدام زاکانی را یارکشی در روزهایی که فشار برای برکناری او بیشتر شده است تحلیل کردند و برخی مانند علی اصغر قائمی، عضو شورای شهر تهران معتقدند که زاکانی سعی دارد خود را کارآمد نشان دهد.

اما این اقدام زاکانی باعث شد که برخی از نمایندگان مانند اعلام کردند: «افرادی در فضای مجازی به‌دنبال حاشیه‌سازی برای شهردار تهران هستند. اما به اعتقاد من کارهای عمرانی خوب و امیدبخشی درحال رخ‌دادن است.»

این اظهارنظرها در شرایطی مطرح می‌شود که زاکانی یکطرفه پیش قاضی رفته و دست پر بازگشته است. یکی از منتقدان زاکانی به دیده‌بان ایران اعلام کرد: «با نمایندگان درباره تخلفات زاکانی هشدار دادیم اما گفتند ما خبری از این تخلفات نداریم. اگر تخلفی صورت گرفته باشد، از آن نمی‌گذریم و با کسی تعارف نداریم.»

به همین جهت برخی از منتقدان زاکانی از مجمع نمایندگان تهران خواستند که به آنها فرصتی دهند تا درباره مشکلاتی که در دوره مدیریت او گریبانگیر شهر تهران شده، صحبت کنند. مصطفی میرسلیم، افرادی که کارزار برکناری شهردار تهران را راه‌اندازی کردند از جمله افرادی هستند که از نمایندگان مجلس خواستند تا در یک جلسه به آنها مجال صحبت دهند. از سوی دیگر نمایندگان مجلس موظف هستند برای پیگیری مشکلات شهروندان تهرانی از اعضای منتقد زاکانی نیز دعوت به عمل آورند تا آنها هم معضلات و مشکلاتی که مدیریت این دوره به شهر تهران تحمیل کرده را تشریح کنند.  

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر