کد خبر: 194337
A
​وزیر کشور اعلام کرد؛

فعالیت ۲۳ هزار کنشگر در زمینه «عفاف و حجاب» در دولت سیزدهم

وزیر کشور از فعالیت ۲۳ هزار کنشگر در زمینه «عفاف و حجاب» در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در این دولت در خصوص جنبه‌های ایجابی عفاف و حجاب کار‌های خوبی انجام شد.

فعالیت ۲۳ هزار کنشگر در زمینه «عفاف و حجاب» در دولت سیزدهم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، احمد وحیدی، وزیر کشور در آخرین جلسه دولت سیزدهم در ارائه گزارش عملکرد این وزارتخانه اظهار داشت: مأموریت‌های وزارت کشور متنوع است و یکی از ماموریت‌ها امنیت به عنوان زیرساخت است. در این سه سال چند بار از طراحی‌های دشمن عبور کردیم. سال ۱۴۰۱ یکی از آن‌ها بود. با وجود طراحی گسترده‌ای که صورت گرفت و اقدامات شورای امنیت توانستیم این موضوع را پشت سر بگذاریم در سال بعد که می‌خواستند آن را به موضوع جدید تبدیل کنند در نطفه خفه کردیم.

وی افزود: در حوزه نرخ ارز ترجیحی، با شجاعت دکتر رییسی برای اصلاح سیستم اقتصادی، این تغییر را با هیچ حادثه‌ای پشت سر گذاشتیم که قابل مقایسه با سال‌های قبل نبود.

وزیر کشور با اشاره به طراحی ترور و تخریب در کشور بیان کرد: با توجه به همه سیاست‌ها در این موضوع هم ناموفق بودند. مواردی در شیراز و کرمان داشتیم، اما با حضور همگان در صحنه این توطئه‌ها ناموفق بود. شاهد حجم حضور هر یک از افراد به دلایل مختلف ناراضی‌ها بودیم که حتی یک قطره خون هم از بینی کسی نریخت.

وحیدی همچنین از فعالیت ۲۳ هزار کنشگر در زمینه عفاف و حجاب در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در این دولت در خصوص جنبه‌های ایجابی عفاف و حجاب کار‌های خوبی انجام شد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر