کد خبر: 192368
A

اولین سانسور پزشکیان در اخبار صدا وسیما

در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه اول امروز سیما نشان دادند تا بدانیم به صورت طبیعی مایل نیستند صدای مسعود پزشکیان را تمام و کمال به گوش مردم ایران برسانند.

اولین سانسور پزشکیان در اخبار صدا وسیما

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه اول امروز سیما نشان دادند تا بدانیم به صورت طبیعی مایل نیستند صدای مسعود پزشکیان را تمام و کمال به گوش مردم ایران برسانند. رییس جمهوری که گفته می‌خواهد صدای بی صدایان باشد حالا با صدا و سیمایی رو به روست که ۲۴ هزار میلیارد تومان بودجه می‌گیرد و حاضر نیست متن کامل سخنان رییس جمهوری منتخب را در اولین برنامه بعد از پیروزی بخواند.

دیروز او ترجیح داد بیانیه را به رسانه‌ها بسپارد و خود کامل نخواند، ولی این بخش را خواند که: «من در این روندی که پیش آمد و انتخاباتی که به آرامی برگزار شد و نهایتا رأی‌ها توانست درست خوانده شود اول باید از مقام معظم رهبری تشکر کنم که قطعا اگر ایشان نبود من تصور نمی‌کنم به این راحتی اسم ما از صندوق درمی‌آمد.»

این بخش، اما در خبر ساعت ۱۴ سانسور شد و تنها این قسمت را پخش کردند: «قدردان وسعت نظر و گره‌گشای مقام معظم رهبری هستم که در این انتخابات عرصه را برای مشارکت و رقابت و سلامت و نقش آفرینی بیشتر شهروندان و جریانات سیاسی گشودند.»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر