کد خبر: 192220
A

ارگان مطبوعاتی زاکانی: آرای سیاه و آن‌ها که نظام را به تقلب محکوم می کنند"بدون عذرخواهی"در انتخابات شرکت کردند

ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران(زیر نظر علیرضا زاکانی شهردار افراط گرای تهران) طی انتشار متنی عنوان کرد که « آرای سیاه و تحریمی و آن‌ها که نظام را به تقلب محکوم کردند هم در انتخابات شرکت کردند بدون اینکه عذرخواهی کنند».

ارگان مطبوعاتی زاکانی: آرای سیاه و آن‌ها که نظام را به تقلب محکوم می کنند"بدون عذرخواهی"در انتخابات شرکت کردند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران طی انتشار متنی عنوان کرد که «آرای سیاه و تحریمی و آن‌ها که نظام را به تقلب محکوم کردند هم در انتخابات شرکت کردند بدون اینکه عذرخواهی کنند».

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این ارگان‌ مطبوعاتی (همشهری) در ادامه نوشت: «خیلی‌ها به این انتخابات رسیدند. از آرای سیاه تا تحریمی‌ها و آن‌ها که نظام را به تقلب متهم کردند. خطای گذشته را به زبان نیاوردند و عذرخواهی نکردند اما همین برگشتن نیز معنادار بود و درس‌هاست در این انابه سیاسی. صندوق رای و انتخابات فتح الفتوح انقلاب است. یادگار خمینی کبیر است. غرب با همه یال و کوپال دمکراسی‌اش ادای مردم سالاری را هم نمی‌تواند درآورد. همه مردم با هر سلیقه‌ای تلاش می‌کردند تا سرنوشت کشور را به‌دست بگیرند. عجیب این صحنه دیدنی بود. هرکس پیروز انتخابات شود بی‌شک باید قدردان این مردم باشد و از روز شنبه خادم تمام قد آن‌ها؛ همه مردم».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر