کد خبر: 192166
A

تبریک کمیته کشوری افراد دارای معلولیت به پزشکیان

کمیته کشوری افراد دارای معلولیت طی انتشار بیانیه‌ای به مسعود پزشکیان برای پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

تبریک کمیته کشوری افراد دارای معلولیت به پزشکیان

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ کمیته کشوری افراد دارای معلولیت طی انتشار بیانیه‌ای به مسعود پزشکیان برای پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

این بیانیه به شرح زیر است:

«به نام خداوند جان و خرد

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با درود و احترام،

تبریکات صمیمانه هم‌میهنان دارای معلولیت خود را برای برگزیدن شایسته جناب‌عالی به‌عنوان «نهمین رییس‌جمهور برای ایران» پذیرا باشید؛ اعضای کمیته کشوری افراد دارای معلولیت حامی دکتر پزشکیان در مبارزات انتخاباتی این پیروزی ارزشمند را به پیشگاه شما، مردم قدرشناس و افراد دارای معلولیت شادباش عرض می‌نمایند.

بی شک اعتماد و استواری مردم دردمند ایران به ویژه حمایت و همدلی افراد دارای معلولیت از رییس‌جمهور منتخب، نشان‌دهنده تعهد جدی شما به آرمان‌های والای عدالت و دادگری، برابری و رفع تبعیض و حقوق افراد دارای معلولیت است.

جناب آقای دکتر پزشکیان؛ ما باور داریم که با اتکا بر توانمندی‌های مردمان این سرزمین نه تنها در این گذرگاه پر چالش سربلند خواهید بود بلکه با پیشرفت‌های چشمگیر در این راه، زندگی «فرزندان ایران‌ زمین شما» توسط شما دگرگون خواهد گردید.

 برای ایران و جناب‌عالی در این مسئولیت خطیر، آرزوی پیروزی و سربلندی داریم و از خداوند متعال برایتان توفیق روزافزون مسئلت می‌نماییم.

با سپاس

اعضای کمیته کشوری افراد دارای معلولیت

ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر