کد خبر: 191973
A

کارت نمایندگان نامزدها برای حضور در شعب اخذ رای فردا هم معتبر است

ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره ۶ را به موضوع نظارت حداکثری نامزدها بر فرایند اخذ رای در شعب و در زمان تجمیع آرا اختصاص داد.

کارت نمایندگان نامزدها برای حضور در شعب اخذ رای فردا هم معتبر است

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛  ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره ۶ را به موضوع نظارت حداکثری نامزدها بر فرایند اخذ رأی در شعب و در زمان تجمیع آرا اختصاص داد.

متن کامل اطلاعیه ستاد انتخابات کشور که ظهر روز پنجشنبه منتشر شد، به این شرح است:

بسمه تعالی

پیرو اطلاعیه شماره «۴» به آگاهی هموطنان گرامی، نامزدهای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و مسؤولان ستادهای تبلیغاتی کشوری، استانی و شهرستانی آنها می‌رساند، در راستای تمهید مقدماتی اجرای ماده واحده قانون حضور نامزدها در شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری و نظارت حداکثری نامزدها بر فرآیند اخذ رأی در شعب اخذ رأی و تجمیع آرای نامزدها در بخش‌ها، شهرستان‌ها و ستاد انتخابات کشور، در روز جمعه ۱۴۰۳/۴/۱۵ هر نامزد می‌تواند یک نفر نماینده به عنوان ناظر در هیأت‌های اجرایی شهرستان، بخش و شعب اخذ رأی «ثابت و سیار» و ستاد انتخابات کشور داشته باشد.

این نمایندگان توسط نامزد مربوطه یا نماینده تام الاختیار ایشان از میان افراد داوطلب معرفی می‌شوند و می‌توانند تا پایان اخذ رأی و شمارش و تنظیم صورت جلسات بدون دخالت در امور اجرایی و نظارت در محل‌های مذکور حضور داشته باشند و ممانعت از حضور آنها ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود.

یادآور می‌گردد، کارت‌های صادر شده برای نمایندگان محترم نامزدها در شعب اخذ رأی مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مرحله دوم انتخابات مذکور نیز معتبر می‌باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر