کد خبر: 191695
A

آخوندی در واکنش به خبرسازی رسانه‌های حامی جلیلی: دروغ خناق نیست/ به دوره انتظار خانه‌دار شدن در دولت‌های مختلف توجه کنید تا با شاهکار دولت فعلی آشنا شوید؛ ۱۵۰ سال انتظار

عباس آخوندی در متنی با عنوان «تحولات بازار مسکن: ‎دروغ خناق نیست»، به خبرسازی رسانه‌های حامی جلیلی پاسخ داد.

آخوندی در واکنش به خبرسازی رسانه‌های حامی جلیلی: دروغ خناق نیست/ به دوره انتظار خانه‌دار شدن در دولت‌های مختلف توجه کنید تا با شاهکار دولت فعلی آشنا شوید؛ ۱۵۰ سال انتظار

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آخوندی، وزیر راه دولت روحانی نوشت: «شگفت که جماعت اصول‌گرا که کوس دینداری‌شان گوش‌ها را کر کرده‌است جز دروغ به هیچ اصلی وافادار نیستند. اخیرا خبرگزاری مهر که وابسته به بیت‌المال است، با انتشار عکسی از جناب روحانی و من و با تیتر تحریک‌آمیز مردم یادتان هست؟ نوشت: افزایش قیمت مسکن از متری۳میلیون به ۳۲ میلیون تومان در دولت روحانی». 

وی در ادامه اظهار کرد: «میانگین قیمت مسکن در ۱۳۹۲ برابر با ۳.۹۵میلیون تومان بود؛ و متوسط قیمت مسکن در مرداد ۱۳۹۷ برابر با ۶.۹۷میلیون تومان بود. فعلا در مقام بیان پاسخ نیستم. تنها می‌خواهم توجه شما را به ارقام دروغی که انتشار می‌دهند جلب کنم. لطفا به این چند جدول توجه کنید: هم چنین به روند پروانه‌های ساختمانی نگاه کنید. به روند نزولی آن در دولت سیزدهم که حضرات از آن معجزه‌ای دروغین آفریده‌اند توجه نمایید. ساخت و ساز کمترشده و حضرات برای خودشان دستاورد درست کرده‌اند. همچنین شایسته است به دوره انتظار خانه‌دار شدن در دولت‌های مختلف توجه کنید تا با شاهکار دولت سیزدهم آشنا شوید؛ ۱۵۰ سال انتظار: در حالیکه مشکل مسکن در بافت‌های فرسوده و بافت‌های حاشیه‌ای و مساله خانه‌اولی‌ها است؛ و این جمعیت حدود بیست میلیون نفر را تشکیل می‌دهند، حضرات در حاشیه شهر‌ها امکان ایجاد می‌کنند».

او در ادامه افزود: «من می‌دانستم که تاوان ایستادن در برابر منافع دلالانی که ده‌هاهزار میلیارد تومان پروژه را توزیع می‌کنند و زمین‌خوارانی که این اراضی واگذاری را از دست افراد بیرون می‌آورند زیاد است، لیکن، نه تا این حد که بیش از ده سال است که دشنام می‌دهند و هنوز حرصشان خالی نشده است».

منبع: انتخاب

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر