کد خبر: 191654
A
در واکنش به گزارش دیده بان ایران؛

چمران: شهردار تهران همچنان در مرخصی است

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به گزارش روزگذشته دیده بان ایران درباره غیبت علیرضا زاکانی شهردار تهران و سفرهای انتخاباتی و تبلیغاتی او به نفع سعید جلیلی گفت: با اتمام مهلت مرخصی علیرضا زاکانی در مرحله اول انتخابات، وی مجددا از شورا مرخصی گرفته است.

چمران: شهردار تهران همچنان در مرخصی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛رئیس شورای شهر تهران در واکنش به گزارش روزگذشته دیده بان ایران درباره غیبت علیرضا زاکانی شهردار تهران و سفرهای انتخاباتی و تبلیغاتی او به نفع سعید جلیلی گفت:  با اتمام مهلت مرخصی علیرضا زاکانی در مرحله اول انتخابات، وی مجددا از شورا مرخصی گرفته است.

روز گذشته دیده بان ایران در گزارشی با اشاره به پایان قانونی مرخصی شهردار تهران و عدم حضور وی در محل کار این سوال را مطرح کرده بود که علیرضا زاکانی چه زمانی از شورای شهر تقاضای تمدید مرخصی کرده  (اینجا) که این موضوع با واکنش چمران روبرو شد هر چند رئیس شورای شهر در پاسخ به خبرنگاران به زمان تقاضای تمدید مرخصی و نحوه اعلام آن به شورای شهر اظهار نظر نکرد.

مهدی چمران روز سه‌شنبه در حاشیه دویست و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امور شهداری اکنون با سرپرست انجام می‌شود، افزود: در این شرایط انجام سفرهای استانی و تبلیغاتی شهردار تهران مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه امروز اصلاح نرخ‌ بلیت‌ها و بررسی پلاک‌های ثبتی از حیث باغ بودن یا نبودن در صحن شورا بررسی می‌شود، اظهار کرد: قرار بر افزایش نرخ نیست بلکه اصلاح نرخ است.

چمران با بیان اینکه پرونده‌ها در کمیسیون ماده پنج بررسی می‌شود و در شورا پیوست‌ها بررسی می شود، گفت: مقدمات بررسی طرح‌ها پیوست‌های ترافیکی است و حتما باید مورد توجه قرار بگیرد تا بتوان طرح را در شورا بررسی کرد.

 

وی ادامه داد: در کمیسیون ماده پنج در هفته گذشته چند پرونده پارکینگ بررسی شد لذا شهرداری می‌تواند زمین بخرد و پارکینگ بسازد برای مثال در منطقه ۱۰ تعداد یک تا دو نقطه شناسایی شده تا برای ساخت پارکینگ خریداری شود.

 

به گفته وی، وضعیت ساختمان‌هایی که با کمبود پارکینگ نیز مواجه هستند در جلسه روز گذشته کمیسیون ماده پنج بررسی شد.

 

چمران گفت: اخطارهایی به بیمارستان شهدای تجریش داده شد و شهرداری کار این بیمارستان را نگه داشته است، دیوار بیمارستان در خیابان شمالی باید عقب نشینی کند تا این اقدام انجام نشود شهرداری نمی‌تواند کمکی کند.

 

وی همچنین در صحن شورا با تاکید بر اینکه امیدواریم هرکسی بر خیابان شهید رئیسی قدم گذاشت مطالبات شهر را هم پیگیری کند، اضافه کرد: امید می‌رود روز جمعه مردم بهترین را انتخاب کنند تا فرد منتخب مسیر شهید رئیسی را حتی بهتر دنبال کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر