کد خبر: 191586
A

پزشکیان: معلم اعتراض می‌کند با باتوم برخورد می‌کنند، بازنشسته می‌آید او را زندانی می کنند /در همین دولت دانشجویان تعلیق و اساتید اخراج شدند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در همین دولت دانشجویان را تعلیق کردند اساتید را اخراج کردند. مردم اگر با ما هستند و به اعتراض به خیابان‌ها می‌آیند به آنها حق می‌دهیم اما اگر نه با ما نباشند، اعتراض آنها خلاف قانون است و بعد می‌گیریم به دلیل اخلال در امور کشور به زندان می‌اندازیم و می‌گوییم باید محاکمه شوی.

پزشکیان: معلم اعتراض می‌کند با باتوم برخورد می‌کنند، بازنشسته می‌آید او را زندانی می کنند /در همین دولت دانشجویان تعلیق و اساتید اخراج شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛پزشکیان در ادامه اظهاراتش در این مناظره نکاتی را درباره اخراج اساتید و دانشجویان مطرح کرد. اهم اظهارات او را بخوانید؛

*در مورد قانون برنامه گفتم که مقصر اصلی دولت و قوه قضاییه است وقتی کسی نمیتواند به خوبی اجرا کند و دیگری نمیتواند به خوبی قضاوت کند، وضعیت همین می‌شود.

*من در هر دوره ای سوال کردم و اعتراض کردم و در همین دوره اعتراض کردم این فردی که مسئول میگذارید بیرون منافعی دارد. قانونی که نوشته شود اما اجرا نشود به چه درد می‌خورد؟!

*در همین دولت دانشجویان را تعلیق کردند اساتید را اخراج کردند. مردم اگر با ما هستند و به اعتراض به خیابان‌ها می‌آیند به آنها حق می‌دهیم اما اگر نه با ما نباشند، اعتراض آنها خلاف قانون است و بعد می‌گیریم به دلیل اخلال در امور کشور به زندان می‌اندازیم و می‌گوییم باید محاکمه شوی.

*رعیت امکان ندارد به جایی برسد مگر اینکه حاکمان درست و صالح داشته باشند. مگر ما گذاشتیم در مردم مطالبه‌گری شکل بگیرد معلم اعتراض می‌کند با باتوم با او برخورد می‌کنیم بازنشسته می‌آید او را به زندان می‌اندازیم.

*اگر حرف مردم رابشنویم منِ مدیر حق ندارم اقدامی خلاف قانون و چارچوب انجام دهم. باید اجازه بدهیم به مردم و صدای آنها را بشنویم.

*صدای این ۶۰ درصد را شنیدیم؟ باید گوشی برای شنیدن صدا و دغدغه آنها را داشته باشیم باید هوای همه مردم اعم از هنرمند، اقوام و غیره را داشته باشیم.

*اگر براساس حق و عدالت با مردم برخورد نکنیم امکان ندارد ادامه بدهیم. اینکه عده ای را استخدام کنیم و عده ای نه و عده ای حقوق بدهیم و عده ای خیر، تا دلتان بخواهد از این کارها انجام دادیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر