کد خبر: 191469
A

زیدآبادی: برای آینده ایران، از تیم سعید جلیلی می‌ترسم

فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در کانال تلگرامش نوشت: وضعی که در آن به سر می‌بریم بدترین نیست که گمان شود بدتر از آن امکان ندارد! هنوز چیزهای بسیاری برای از دست رفتن وجود دارد. آن چیزها تا وقتی هستند به چشم نمی‌آیند، وقتی از دست می‌روند رنج فقدان‌شان چون خاری در چشم می‌خلد!

زیدآبادی: برای آینده ایران، از تیم سعید جلیلی می‌ترسم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در کانال تلگرامش نوشت: من سال ۱۳۸۴ رای ندادم، چون از محمود احمدی‌نژاد نمی‌ترسیدم. سال ۱۴۰۰ رای ندادم، چون از مرحوم سیدابراهیم رییسی نمی‌ترسیدم. دور اول انتخابات ۱۴۰۳ رای ندادم، چون از محمدباقر قالیباف نمی‌ترسیدم. واقعیت اما این است که الان از تیم سعید جلیلی می‌ترسم!

وی ادامه داد: ترسم، ترس شخصی نیست، از آینده این کشور و جامعه است. ممکن است برخی بگویند؛ از چه می‌ترسی؟ مگر از این بدتر هم می‌شود؟ در جواب‌شان می‌گویم، من در این شش دهه عمری که از خدا گرفته‌ام، از تحولات روزگار یک درس بزرگ آموخته‌ام و آن درس این است که بدی و بدبختی و رنج و فلاکت ته ندارد!

او در ادامه نوشت: وضعی که در آن به سر می‌بریم بدترین نیست که گمان شود بدتر از آن امکان ندارد! هنوز چیزهای بسیاری برای از دست رفتن وجود دارد. آن چیزها تا وقتی هستند به چشم نمی‌آیند، وقتی از دست می‌روند رنج فقدان‌شان چون خاری در چشم می‌خلد!


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر