کد خبر: 191168
A

فلاحتی: مردم در انتخاب رئیس جمهور به معیارهای رهبرانقلاب توجه کرده و به افراد ولایتمدار رای دهند

حجت الاسلام رسول فلاحتی: مردم در انتخاب رئیس جمهور به معیارهای تبیین شده از سوی رهبر انقلاب توجه کنند و به فردی رای دهند که با تقوا و توانمند و پر کار و فعال و ولایتمدار و دارای اراده قوی و آشنا با مشکلات مردم باشد.

فلاحتی: مردم در انتخاب رئیس جمهور به معیارهای رهبرانقلاب توجه کرده و به افراد ولایتمدار رای دهند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  حجت الاسلام رسول فلاحتی امروز، ۸ تیرماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با حضور پر شور و شعور ملت ایران، اظهار کرد: ملت ایران به ندای رهبر انقلاب مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نظام و رئیس جمهور آینده است، افزود: مردم در انتخاب رئیس جمهور به معیارهای تبیین شده از سوی رهبر انقلاب توجه کنند و به فردی رای دهند که با تقوا و توانمند و پر کار و فعال و ولایتمدار و دارای اراده قوی و آشنا با مشکلات مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین از مردم خواست در ساعات تعیین شده برای اخذ رای به شعب مراجعه کرده و رای خود را به صندوق بیندازند و اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

امام جمعه رشت در ادامه به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه اشاره و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و قطعا جنگ با لبنان روند نابودی این رژیم کودک‌کش را تسریع خواهد کرد، زیرا به فرموده سید حسن نصرالله، حزب‌الله لبنان آماده است تا پاسخ محکم به دشمنان بدهد.

وی همچنین از مسئولان استان خواست حمایت از تولید و اشتغال را در دستور کار خود قرار دهند و بیان کرد: مسئولان زمینه‌های لازم را جهت حمایت از سرمایه‌گذاران فراهم کنند، زیرا تولید نیازمند سرمایه‌گذاری است و نباید اجازه دهیم که سرمایه‌های فعالان اقتصادی از استان خارج شود.

فلاحتی با بیان اینکه در طرح‌های توسعه‌ای و زیرساختی و تولیدی و صنعتی باید پیوست‌های محیط زیستی را سرلوحه قرار دهیم، گفت: استان گیلان محیط زیست شکننده‌ای دارد و نباید زمینه آسیب به محیط زیست را فراهم کنیم.

وی خواستار تعامل دستگاه‌های اجرایی با مردم به ویژه روستاییان شد و اضافه کرد: نظام اسلامی مردم باور و مردم پایه بوده و نباید شاهد جدایی بین مردم و مسئولان باشیم لذا از دولت آینده انتظار داریم که مشکلات مردم با دستگاه‌ها را مرتفع کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان یکی از مشکلات مردم در روستاها را ساخت مسکن در داخل طرح‌های هادی دانست و متذکر شد: شاهد برخی ویلاسازی‌ها از سوی افراد غیربومی هستیم اما روستاییان نمی‌توانند برای فرزندانشان خانه بسازند که نیازمند رسیدگی مسئولان است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر