کد خبر: 191167
A

امام جمعه کرج: مردم به قصد قرب الهی آرای خود را به صندوق ها بریزند

حسینی همدانی، امام جمعه کرج: مردم به قصد قرب الهی آرای خود را به صندوق ها بریزند و دیگران را نیز تشویق کنند تا با شوق و نشاط شرکت کنند؛ حضور حماسی مردم در انتخابات دوستان را شاد و دشمنان را ناکام و غمگین خواهد کرد.

امام جمعه کرج: مردم به قصد قرب الهی آرای خود را به صندوق ها بریزند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با قدردانی از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای افزود: انتظار می رود مردم بیش از پیش برای حضور در پای صندوق های اخذ رای بشتابند و مشارکت را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

وی ادامه داد: مردم به قصد قرب الهی آرای خود را به صندوق ها بریزند و دیگران را نیز تشویق کنند تا با شوق و نشاط شرکت کنند؛ حضور حماسی مردم در انتخابات دوستان را شاد و دشمنان را ناکام و غمگین خواهد کرد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: پیش بینی می شود مردم با شور و نشاط وارد عرصه شوند و مشارکت خوبی را خواهیم داشت از خدای تعالی را می خواهیم شخص اصلح و مفید به حال کشور منتخب مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار کرد: البته این روزها حرف هایی زده شد و باید در زمان مناسب مسائل تبیین شود؛ همانطور که رهبر انقلاب فرمودند مردم به اصلح رای بدهند.

امام جمعه کرج گفت : در این روزها جریانات سیاسی جوری دیگر کردند که امروز در این زمینه جای حرف زدن نیست اما با سرانگشت مردم انتخاب رقم زده می شود؛ انتخاب به مردم و اراده آنان در این مسیری که قدم بر می دارند بستگی دارد به طور حتم آینده نگری خواهند داشت.

دهه ۶۰ فهرست بلند جنایات دشمنان اسلام علیه ملت ایران

آیت الله حسینی همدانی به فهرست بلند حوادث تیرماه دهه ۶۰ و اقدامات کینه توزانه دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: از ۶ تا ۱۲ تیر ماه در دهه ۶۰ حوادث خاصی در کشور اتفاق افتاد؛ از سوئ قصد به حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) تا شهادت شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ کارگزار نظام اسلامی بخشی از این حوادث است.

امام جمعه کرج گفت: همچنین شهید کچویی و شهید صدوقی در ۱۱ تیر به شهادت رسیدند ؛ بمباران شیمیایی سردشت در تیرماه ۶۶ که منجر به شهادت و مسمومیت پنج هزار نفر از مردم مظلوم و بی گناه این دیار شد بخش دیگری از جنایات دشمنان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز همچنین حمله به هواپیمایی مسافربری ایران در ۱۲ تیر سال ۶۷ بخش دیگری از جنایات آمریکا برشمرد و اظهار کرد: این جنایت و حمله مستقیم به زیر ساخت های نفتی ایران در سال ۶۷ توسط آمریکا بخش دیگری از جنایات است .

حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیست

امام جمعه کرج گفت : حوادث متعدد نشان می دهد که حقوق بشر آمریکایی دروغ بزرگی بیش نیست و باید در این زمینه افشا گری کرد؛ از ۶ تا ۱۲ تیر هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده تا جنایت ها و چهره پلید آمریکایی ها افشا شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: کشوری که پرونده سیاه از سلطه گری و انسان کشی دارد و آمریکا و سایر کشورهای غربی بیش از ۱۳۰ کشور جهان را زیر سلطه خود قرار دادند.

وی افزود: یکی از ناقضان حقوق بشر آمریکا است و همگان مکرر رفتار نژاد پرستانه علیه سیاه پوستان، تبعیض های مذهبی، دینی، نوع رفتار با زنان و وضعیت اسف بار زندانیان در آمریکا دیده اند؛ امروز چیزی به عنوان حریم خصوصی در آمریکا وجود ندارد .

امام جمعه کرج گفت : حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی و تجهیز و صادرات تروریست های حرفه ای به جهان و نادیده گرفتن حقوق بین المللی مردم فلسطین بخش دیگری از پرونده سیاه نقاضان حقوق بشر خود در آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در البرز بیان کرد: در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تهاجم فرهنگی و حمله نظامی علیه ایران توسط دشمنان طراحی شد ضمن آنکه تحریم های شکننده حتی در حوزه سلامت، پرونده سازی و حمایت از اغتشاش و ترور توسط منافقان از دیگر جنایات آمریکا است .

وی شهادت ۱۷هزار نفر توسط گروهک منافقین و ترور شخصیت های علمی ، هسته ای، مردم عادی، کسبه، دانشجو و روحانی و ائمه جمعه را نمونه هایی از کارنامه سیاه آمریکا برشمرد.

امام جمعه کرج اظهار کرد: دشمنان این اقدامات را انجام دادند تا مردم ایران خسته و از انقلاب فاصله بگیرند اما با چشم خود دیدند که موفق نبودند و مردم پای انقلاب ایستادند؛ امروز ۴۰ روز از شهادت رییس جمهور گذشته و برای ادامه راه او با شور پای صندوق حاضر شدند تا رییس جمهور انتخاب کنند و مردم دشمنی های آمریکا را فراموش نمی کنند.

فریاد ملت ایران علیه آمریکا پر طنین است

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: مردم انقلابی ایران هر لحظه فریادشان علیه آمریکا پرطنین است ؛ این روز ها همگان شاهد جنایات دست پرورده آمریکا در غزه هستند و جنایات کاخ سفید را محکوم می کنند.

وی ادامه داد: امروز تنها مکتبی که می تواند از حقوق بشر بگوید اسلام است؛ فارغ از دین، آِیین و رنگ برای انسان ها کرامت قائل است و بین ارزش های انسانی نیست؛ در فرهنگ غرب همه حقوق خانواده از بین رفته است خانواده را با اسناد سند ۲۰۳۰ از بین می برند و حقوق افراد را نادیده می گیرند؛ الگو های منحرف جنسی را ترویج و حمایت می کنند تا کانون خانواده را از بین ببرند؛ از نظر اسلامی نهاد خانواده بستر سعادت یا شقاوت است.

امام جمعه کرج گفت : کاملا محسوس است که بر علیه خانواده ننگ بزرگ عالمگیر راه انداخته اند؛ خانواده ریشه جوامع بشری است و ارزش های فطری و اولین مرکز تعلیم و تربیت خانواده است که تلاش می کنند آن را از بین ببرند تا بتوان زمینه سلطه گری هوا و هوس را برای سلطه گری انسان ها فراهم کنند .

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدارشان با بانوان فرمودند که غربی ها خانواده ها را متلاشی کردند و خانواده سلول اصلی جامعه است .

ضرورت توجه به حقوق بازنشستگان

امام جمعه کرج با اشاره ۱۲ تیر ماه روز بازنشستگان بر توجه به حقوق این قشر از نظر رفاهی و درآمدی تاکید کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر