کد خبر: 190916
A

رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی: اگر ائتلاف نکنیم، شکست می خوریم

محمدرضا میرشمسی، رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی از افزایش احتمال شکست نامزدهای جناح نیروهای انقلاب خبر داد. میرشمسی نوشته است: « نیروهای انقلاب بشدت نگرانند که تحلیل غلط آقایان منتج به پراکندگی در جبهه انقلاب گردد و این پیروزی را به شکست بدل نماید»

رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی: اگر ائتلاف نکنیم، شکست می خوریم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدرضا میرشمسی، رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی از افزایش احتمال شکست نامزدهای جناح نیروهای انقلاب خبر داد. میرشمسی نوشته است: « نیروهای انقلاب بشدت نگرانند که تحلیل غلط آقایان منتج به پراکندگی در جبهه انقلاب گردد و این پیروزی را به شکست بدل نماید»

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی نوشت: 

پیروزی در دست جبهه انقلاب است اگر به موقع و درست تصمیم بگیرد. نیروهای انقلاب بشدت نگرانند که تحلیل غلط آقایان منتج به پراکندگی در جبهه انقلاب گردد و این پیروزی را به شکست بدل نماید . همه ما باید این نهیب و هشدار ماندگار مولایمان امیرالمومنین را به خاطر داشته باشیم که فرمودند:  "بخدا سوگند! گمان دارم اینان قدرت را از شما بگیرند، زیرا آنان بر باطل خویش، وحدت دارند و شما در حق خود پراکنده اید، آنان از رهبر خود در مسیر باطل اطاعت می کنند و شما از رهبر خود در راه حق فرمان نمی برید".  لذا به خود و دیگر دوستان تاکید می‌کنم اگر میخواهیم قصه ما صحبت تاریخ نگردد همین الان وقت اقدام است و موقع تصمیم. و گرنه ....

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر