کد خبر: 190883
A

واکنش حجت الاسلام توحیدلو نسبت به موضوع سیسمونی: خرید سیسمونی دغدغه همه مردم است نه فقط آقای قالیباف/ اگر آقای قالیباف بیاید دست یک عده قطع می‌شود؟ +ویدیو

حجت‌الاسلام علیرضا توحیدلو، طی اظهاراتی در ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ما اگر بخواهیم آدم‌ها را خراب کنیم، تهمت‌ بزرگی را نسبت می‌دهیم. به موضوع سیسمونی اشاره می‌کنم که دغدغه من، شما و همه مردم است.

واکنش حجت الاسلام توحیدلو نسبت به موضوع سیسمونی: خرید سیسمونی دغدغه همه مردم است نه فقط آقای قالیباف/ اگر آقای قالیباف بیاید دست یک عده قطع می‌شود؟ +ویدیو

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت‌الاسلام علیرضا توحیدلو، طی اظهاراتی در ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ما اگر بخواهیم آدم‌ها را خراب کنیم، تهمت‌ بزرگی را نسبت می‌دهیم. به موضوع سیسمونی اشاره می‌کنم که دغدغه من، شما و همه مردم است. 

وی ادامه داد: این دغدغه همه ماست که برای فرزندانمان سیسمونی می‌خریم. شخصی در یک جایی ساخت و ساز انجام می‌دهد و در جماران ساکن می‌شود و یک زندگی لاکچری تشکیل می‌دهد، هزاران میلیارد را صرف این کار می‌کند اما سرور من، مجری برنامه این موضوع را نمی‌بیند ولی ماجرای سیسمونی را می‌بیند. من اگر به حضرت عالی بگویم که قرآن را بخوانید و عده‌ای باشند که نخواهد شما قرآن را بخوانید، باید چیز دیگری را جلوی شما بگذارد؛ یعنی ذهن شما را به موضوع دیگری معطوف کند. 

او افزود: خیلی از آقایان می‌گویند که راجع به سیسمونی صحبت نکنیم اما من می‌گویم صحبت کنیم، چه مشکلی دارد؟ سیسمونی در ایران می‌شود حدود صد میلیون تومان، دیگر بیش‌تر از این نمی‌شود؛ نهایتا صد و پنجاه میلیون تومان. اما اگر یک جایگاهی یک تخلفی هزار میلیاردی رخ دهد؛ یعنی مردم عزیز شما به موضوع آقای قالیباف فکر کنید اما آن تخلف هزار میلیاردی را نبینید. 

توحیدلو خاطرنشان کرد: خیلی نمی‌خواهم موضوعات دیگری را باز کنم، اما برخی‌ها می‌خواهند که آقای قالیباف تخریب شود چراکه نباید بیاید. بگذارید ایشان بیاید؛ چه شده؟ چرا نمی‌آید؟ چه کار می‌خواهد بکند؟ به بعضی‌ها برمی‌خورد؟ ناراحت می‌شوند؟ دست یک عده قطع می‌شود؟ من تعبیر این است که آیا این اتفاق می‌افتد؟ آیا اگر محمدباقر قالیباف بیاید موجب دغدغه و ناراحتی برخی‌ها می‌شود؟ چرا؟ فرقی ندارد. آقای محمدباقر قالیباف مثل من زندگی می‌کند؛ کاری ندارم که بهتر از من است یا بدتر از من. بنده دروغ نمی‌پذیرم، اما من می‌گویم همه ذهن‌ها را به یک جریانی معطوف می‌کنید به مساله خاصی مثل سیسمونی، باز صبحت کنید ما هم پاسخ می‌دهیم. در کل می‌خواهم بگویم که ذهن مردم را دارند مشغول می‌کنند به یک جریانی تا موضوع هزار میلیاردی را فقط صد میلیون تومان ببینند. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر