کد خبر: 190737
A

پورمحمدی خطاب به جلیلی: شما که مسئول بودی چرا اجازه دادی قطعنامه پی در پی علیه ایران صادر شود؟! /چرا باید با دریوزگی FATF و برجام را بپذیریم

مصطفی پور محمدی نامزد ریاست جمهوری به اظهارات سایر کاندیداها پاسخ داد.

پورمحمدی خطاب به جلیلی: شما که مسئول بودی چرا اجازه دادی قطعنامه پی در پی علیه ایران صادر شود؟! /چرا باید با دریوزگی FATF و برجام را بپذیریم

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛مصطفی پورمحمدی به اظهارات دیگر کاندیداها پاسخ داد.

اهم اظهارات به شرح ذیل است: 

* دوستانی که جایگاه مناسب و دانش لازم برای احراز مقام رییس جمهوری دارند و می خواهند رییس جمهور شوند سعی کنند تحمل داشته باشند، زود عصبانی نشوند، اتهام نزنند این روزها می گذرد. 

* در مورد قرارداد کرسنت، قراردادی در سال ۸۱ بسته شده و در سال ۸۷ بنده سازمان بازرسی رفتم دو گزارش آمد بود در نهایت بنده آن گزارش را منظم کردم و فرستادم. الان می توان از سازمان بازرسی پرسید.

* آن آقایان که ۲ بار احمدی نژاد خواست موضوع کرسنت را حل کند هم پرونده فساد به دادگاه برود و هم این خسارت عظیم در ۱۸ سال گذشته به کشور وارد نشود چرا جلویش را گرفتید؟ پاسخ بدهید.
*با شعار و دعوا کردن و تهمت زدن، کارها و مشکلات حل نمی شود.

*اگر زنگنه خیانت کرده و شما به او تهمت زدید و اگر او خسارت وارد کرده است از دادگاه میخواهیم زودتر این موضوع را بررسی کند. کسی به اسم زنگنه متهم این را می گویید خیانت کرده او هم می گوید شما ده ها میلیارد دلار خسارت به کشور وارد کردند 

*مهم این است که که ملت جزییات را بداند در این ۱۸ سال چه خسارت‌هایی به کشور وارد شده است این حق ملت است چرا از مسائل جدی و مناظره فرار می کنید باید به فسادهای قراراد رسیدگی شود اما این قرارداد نباید زمین گیر شود.

*نباید قطعنامه ها علیه ایران صادر می شد که مجبور شویم با دریوزگی برجام و اف ای تی اف را بپذیریم. 

*مردم را بیچاره کردید شما که مسوول بودید ۱۵سال خسارت به کشور و ۱۰۰ها میلیارد به کشور خسارت وارد کردید 

*چرا قطعنامه پی در پی علیه کشور صادر شد چرا اجازه دادید باید به اینها پاسخ دهید

*امام به ما استقامت در عرصه داخلی و خارجی را یاد داد.

*به فرهنگ‌ مقاومت افتخار می کنم و پرچم آن را اعتلا بخشیدیم. ندای امام به جهانیان جهان گیر شد و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین تثبیت شد فرهنگ انقلاب قدرت پیش روی دارد.

*با صدای بلند می توانیم بگوییم که فلسطین، غزه، سوریه، عراق و ... جانم فدای ایران که این همه سختی ها را تحمل کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر