کد خبر: 190728
A

قاضی‌زاده هاشمی: ما می‌توانیم با ترامپ مذاکره کنیم /چه کسانی از دیوارهای لانه بالا رفتند؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: این ما هستیم که می‌توانیم با همین ترامپ که شما مردم را از او می‌ترسانید، مذاکره کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی: ما می‌توانیم با ترامپ مذاکره کنیم /چه کسانی از دیوارهای لانه بالا رفتند؟

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد ریاست جمهوری در دور اول مناظره چهارم به اظهارات سایر کاندیداها پاسخ داد.

اهم پاسخ‌های قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

*دلیل مشکل رابطه ما با آمریکا لانه است آقای پزشکیان بفرمایند چه کسانی از دیوارهای لانه بالا رفتند، لانه را تسخیر کردند و در دوره کدام دولت سفارت عربستان مورد تعرض قرار گرفت و آیا دولت وقت توان اداره و مدیریت آن را نداشت؟

*در مورد نحوه مواجهه با تحریم هم باید بگویم که ظاهراً ستادهای پزشکیان را دولت روحانی کنترات گرفته، مشاور سیاسی شما که‌ وزیر خارجه روحانی است در برنامه تلویزیونی حرف‌های عجیبی زد و پذیرفت دولت رئیسی بیش از دولت روحانی نفت فروخته است و بعد گفت چون بایدن پیچ تحریم را شل کرده است توانستیم این مقدار نفت بفروشیم. چرا بایدن این پیچ را برای دولت روحانی شل نکرد برای رییسی و امیرعبداللهیان شل کرد؟

*روحانی با تمسخر منتقدین را متهم می‌کرد که شما زبان مردم و دنیا نمی‌فهمید. جناب روحانی که صحنه گردان ستاد پزشکیان شدید، حالا متوجه شدید چه کسی زبان مردم خودش و دنیا را می‌فهمد؟

*پس این ما هستیم که می‌توانیم با همین ترامپ که شما مردم را از او می‌ترسانید، مذاکره کنیم. در همین دوران ۳ هزار مدیر دولت روحانی در سال ۹۵ حقوق حرام گرفتند آن وقت ما کاسب تحریم هستیم یا این حضرات؟

*در دوره واکسن کرونا جان هزاران نفر در دولت روحانی از بین رفت اما در دولت شهید رئیسی ظرف ۲،۳ ماه کرونا جمع شد و این خیانت بزرگی است که در حال کتمان آن هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر