کد خبر: 190287
A

کنایه پورمحمدی به رفتار قیم مآبانه و آمرانه با مردم /برخی آقایان نسخه های رؤیایی و توهمی می دهد /اجرای عدالت هزینه دارد

پورمحمدی گفت:کسی که می خواهد اصلاحات اساسی را انجام بدهد باید نظام اداری را بشناسد، ما هنوز رفتار معیوب و به ارث مانده از رژیم گذشته را حفظ کرده ایم، هر کسی که رئیس و مدیر دولت شده این بخش رها شده است.

کنایه پورمحمدی به رفتار قیم مآبانه و آمرانه با مردم /برخی آقایان نسخه های رؤیایی و توهمی می دهد /اجرای عدالت هزینه دارد

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛مصطفی پورمحمدی، کاندیدای ریاست جمهوری در بخش آخرین اظهاراتش در مناظره دوم نکاتی را مطرح کرد.

اهم اظهارات پورمحمدی را بخوانید؛

*بحث های مختلفی مطرح شد، ما یک بحث اساسی داریم وضعیت فعلی مان هست و با امکانات محدودی که الان در اختیار داریم باید از این امکانات بهترین برداشت را داشته باشیم، نظام بهره وری را اصلاح کنیم ، جلوی پرت و هرز منابع را بگیریم، بحث چابک سازی یکی از مسائل اساسی در دولت است همه حرف از چابک سازی می زنیم یا کوچک سازی را مطرح می کنیم ولی در این جلسات شنیدیم که دولت ها بزرگتر و لَخت تر شدند.

*خیلی از دولت ها، نظام دیوانی و اجرایی را نمی شناسند و از دور دست بر آتش داریم، مکانیزم و روابط اداری را خوب درک نمی کنیم، چالش ها را نمی دانیم و نسخه های کلی و رویایی و متاسفانه توهمی می دهیم.

*بهرحال کسی که می خواهد اصلاحات اساسی را انجام بدهد باید نظام اداری را بشناسد، ما هنوز رفتار معیوب و به ارث مانده از رژیم گذشته را حفظ کرده ایم، هر کسی که رئیس و مدیر دولت شده این بخش رها شده است.

*کار را به مدیران دسته سوم و چهارم سپردیم، اصلاح نظام اداری رکن رکین هر تحولی است که جزو غایبین همه اصلاح گری ها و طرح های بزرگ است و تعقیب می کنیم.

*مساله دیگر اینکه واقعا پیوسته حرف از خدمت می زنیم ولی رفتار قیم مابانه با جامعه داریم، رفتار آقابالاسری و آمرانه داریم مردم این را متوجه می شوند.

*خیلی وقت ها ادعای عدالت و توسعه را مطرح می کنیم ولی اطرافمان رانت ها ویژه می بینیم که گواهی می دهند، عدالت هزینه دارد برای اجرا عدالت کلی حاشیه و حمله و ترور شخصیت ها مطرح می شود تا اینها حل نشود ادعای تحول در نظام اداری و مدیریتی حرف گزافه خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر