کد خبر: 190042
A

راه حل منتجب نیا برای افزایش آراء پزشکیان

حجت الاسلام و المسلمین رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی در پاسخ سوال خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان ایران درباره مواضع مسعود پزشکیان در تبلیغات انتخاباتی خود، خطاب به وی اظهار داشت: مردم اکثراً مأیوس و ناامید هستند و آن‌هایی که باید به شما رای بدهند، به خصوص نسل جوان، هنوز به میدان نیامده‌اند. آنها با کلی‌گویی و مجامله هرگز به میدان نخواهند آمد. تنها راه افزایش مشارکت این است که دردهای جامعه صریحاً و به طور شفاف بیان شود و موضعتان نسبت به آنها اعلام شود و قول بدهید که در صدد رفع مشکلات با تمام توان برآئید.

راه حل منتجب نیا برای افزایش آراء پزشکیان

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی در پاسخ سوال خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان ایران درباره مواضع مسعود پزشکیان در تبلیغات انتخاباتی خود، خطاب به وی اظهار داشت: مردم اکثراً مأیوس و ناامید هستند و آن‌هایی که باید به شما رای بدهند، به خصوص نسل جوان، هنوز به میدان نیامده‌اند. آنها با کلی‌گویی و مجامله هرگز به میدان نخواهند آمد. تنها راه افزایش مشارکت این است که  دردهای جامعه صریحاً و به طور شفاف بیان شود و موضعتان نسبت به آنها اعلام شود و قول بدهید که در صدد رفع مشکلات با تمام توان برآئید.

وی افزود: از جمله این دردها، وضعیت معیشت مردم است که بسیار فلاکت بار و اسفناک است. گرانی و تورم کمر مردم را شکسته است و باید اقدام عاجل و اساسی انجام شود. از دیگر مواردی که باید به آنها پرداخته شود، برخورد با رأفت و کرامت نسبت به مردم است. بنابراین رفتارهای خشن با افراد جامعه مانند برخورد با بدحجابان و بی‌حجابان امری ناپسند و غیراسلامی است و باید از طریق فرهنگی با رافت و محبت حل شود.

منتجب نیا افزود: حل مشکلات فرهنگیان، کارگران و بازنشستگان از دیگر موارد مهمی است که باید به آن پرداخته شود، چراکه موجب ناراحتی آنها شده و باید هرچه سریعتر رفع شود. همچنین انسداد سیاسی و برخورد خشن با دگراندیشان از مسائل بسیار مهم حال حاضر کشور است. رفع مشکلات از طریق بگیر و ببند و دستگاه های امنیتی و قضایی کارساز نخواهد بود، بلکه باید به صورت مستدل و مستند بیان شود و به صاحب نظران اجازه اظهار نظر داده شود.

وی تصریح کرد: همچنین در رابطه با مسائل بین الملل باید از هرگونه تنش زایی و هر سخن و رفتار تحریک کننده پرهیز شود و سیاست آشتی با کشورها منهای اسرائیل و مبادله سیاسی و اقتصادی به صورت موازن پیش گرفته شود. در صورتی که چنین مواردی و مسائل مشابه در مناظرات، سخنرانی ها و مواضع آقای پزشکیان مطرح شود،  احتمال افزایش امید در جامعه قوت می گیرد و شاهد مشارکت بالاتری در انتخابات خواهیم بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر