کد خبر: 189537
A

سعید جلیلی: ونزوئلایی‌ها ایران را به نام تراکتور می‌شناسند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:در ونزوئلا ایران را به نام تراکتور می‌شناسند چراکه توانستیم تراکتور زیادی به آنجا صادر کنیم.

سعید جلیلی: ونزوئلایی‌ها ایران را به نام تراکتور می‌شناسند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سعید جلیلی،نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در برنامه صف اول گفت: یکی از ویژگی‌های بنده این است که از پایین‌تر سطح وارد شدم. بعد از گرفتن مدرک کارشناسی ارشد روزنامه اطلاعات در مورد استخدام در وزارت امور خارجه آگهی منتشر کرد. ابتدا در آنجا کارشناس بودم، بعد معاون شدم، سپس مدیرکل و بعد هم دبیر شورای عالی امنیت ملی.

وی افزود: بنده از سال ۶۸ وارد وزارت امور خارجه شدم و ۱۸ سال بعد دبیر شورای عالی امنیت ملی شدم.

جلیلی درباره موفقیت‌های خود تصریح کرد: تخصیص بهینه منابع قدرت رویکرد بسیار مهمی است. زمانی که بنده در بازرسی وزارت امور خارجه بودم بازرسی از همه سفارتخانه‌ها هزینه و زمان زیادی می‌برد، بنده در این دوره ۶ ساله که بازرس بودم فقط یک سفر رفتم و تلاش کردم، در این شرایط برخی منافع که جاذبه‌های کشورهای دیگر است را کنار بگذارم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در ونزوئلا ایران را به نام تراکتور می‌شناسند چراکه توانستیم تراکتور زیادی به آنجا صادر کنیم.

اهم اظهارات جلیلی را بخوانید؛

*{درباره روابط میان قوا}: زمانی که دبیر شورای عالی امنیت ملی بودم میان قوا اختلافاتی صورت گرفت ‌و به نوعی ظهور و بروز کرد تا جایی که مردم و رهبری ناراضی بودند.

* به نخست وزیر ژاپن که به دلیل عملی نشدن وعده کوتاه نکردن پای آمریکا از این کشور استعفا داده و نماینده مجلس شده بود، گفتم شما کشور ما را ببین، باید طبق برنامه‌ریزی کار را انجام داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر