کد خبر: 189531
A

وعده تازه زاکانی: به جای ۴ میلیون وعده داده شده، ۱۰ میلیون خانه می سازم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع نخبگان حوزه و دانشگاه گفت: اگر مشوق ‌های لازم برای ترمیم بافت های ناپایدار و فرسوده به مردم داده شود، مردم خودشان با این نقدینگی سرگردان می‌توانند به جای ۴ میلیون مسکن وعده دولت، ۱۰ میلیون واحد مسکن بسازند.

وعده تازه زاکانی: به جای ۴ میلیون وعده داده شده، ۱۰ میلیون خانه می سازم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علیرضا زاکانی امروز (پنجشنبه، ۲۴ خرداد) در مدرسه و حوزه علمیه معصومیه استان قم ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: بعد از دوره دفاع مقدس و بعد از تصویب قانون اساسی تا به امروز ۹ دولت سرکار آمده اند و ۸ دولت قبل از شهید رئیسی مختصات خود را به درستی متوجه نشدند و اشتباه رفتند و بعضا هم اگر شروع خوبی داشتند اما دچار مشکل شدند و ما حاصلی نداشتیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: بزرگترین کار شهید رئیسی قرار دادن دستگاه اجرایی در مختصات خود بود، در تبعیت از ولی پیشتاز، در خدمت به مردم میدان دار و مخالفت با دشمنان انقلاب عزتمدارانه برخورد کرد لذا باید این اقدامات را حفظ کرد. برای حفظ این مدار، دو دسته از دوستان کاندید شده اند عده ای این مدار را می پسندند و عده ای این جهت را نمی‌پسندند، گفت: هر ۶ نامزد با دیدگاه های مختلف برای رفع مشکلات کشور و با اقتضائات خاص خود حضور دارند، بنابراین میدان باز است.

وی اظهار کرد: یک نگاه آن است که حاصل کارکرد شهید رئیسی مناسب نیست، باید گفت که به اعتقاد مراکز علمی و اقتصادی جهان، تغییرات بسیاری در وضع کنونی با ۳ سال گذشته ایجاد شده است و آمار آن نیز مشخص است و لذا اگر به گفته دشمنان انقلاب و این مراکز توجه شود، خواهیم دانست شرایط خوبی نسبت به گذشته یافته‌ایم.

زاکانی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند کشور در شرایط اضطرار است، بیان کرد: کشور در شرایط اضطرار حضور ندارد؛ کشور مشکلات متعدد دارد اما وقتی صحبت از اضطرار می‌کنید یعنی دارای شرایط ویژه ای است. می‌شود وضعیت کشور را با ۳ سال گذشته بررسی کنید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر