کد خبر: 189527
A

جلیلی: رئیس جمهور شوم یک دولت سایه تشکیل خواهم داد/هر حوزه علمیه باید یک "دولت سایه" باشد

سعید جلیلی؛ کاندیدای ریاست جمهوری گفت: گر خود من هم در مسئولیت ریاست دولت باشم به موازات آن خواهان آن خواهم بود که یک دولت سایه تشکیل شود. هر حوزه علمیه باید یک دولت سایه باشد و این‌ها کمک به دولت است.

جلیلی: رئیس جمهور شوم یک دولت سایه تشکیل خواهم داد/هر حوزه علمیه باید یک "دولت سایه" باشد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نشست با مجمع نمایندگان طلاب و فضلای جمعی از طلاب حوزه علمیه قم گفت:

بهره‌گیری از فرصت‌ها با یک جبهه شکل می‌گیرد و ماموریت دولت باید این باشد که با برنامه این حرکت را با قوت شروع کند.اگر ضعف‌هایی داریم باید ببینیم آن ضعف‌ها با کدام نقطه قوت قابل برطرف شدن است.

جلیلی خاطرنشان کرد: دولت سایه یک تشکیلات دارای گفتمان است. دولت سایه حلقه بسته نیست بلکه حلقه‌ای باز است که هر کس در حوزه تخصصش هر نکته‌ای دارد مطرح می‌کند.

وی مدعی شد: اگر خود من هم در مسئولیت ریاست دولت باشم به موازات آن خواهان آن خواهم بود که یک دولت سایه تشکیل شود. هر دانشگاه و هر حوزه علمیه باید یک دولت سایه باشد و این‌ها کمک به دولت است.

در حوزه خانواده برنامه‌ای داریم که در اول دولت به آقای رئیسی هم تقدیم کردم ایشان هم دستورات لازم را برای اجرا صادر کرد.

باور ما این است که آسیب‌های اجتماعی چون اعتیاد ناشی از ضعف در خانواده است و باید برای ارتقای وضعیت خانواده اقداماتی انجام دهیم.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر