کد خبر: 189449
A

آیا رئیسی، آرزوهای فرا ریاست جمهوری داشت؟

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این ادعا که شهید رئیسی بدنبال پستی بالاتر از ریاست جمهوری بود پاسخ داد.

آیا رئیسی، آرزوهای فرا ریاست جمهوری داشت؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (روزنامه جوان) نوشت:دروزنامه هم‌میهن در روزهای گذشته اقدام به انتشار یادداشتی کرد و با بیان شباهت میان شخصیت اصلی کتابی از لئو تولستوی با سید ابراهیم رئیسی به مرگ نابهنگام هر دو اشاره می‌کند و ضمن ایراد تهمت به رئیس‌جمهور شهید می‌نویسد: «ابراهیم رئیسی نیز درست زمانی که غرق در آرزوهای حتی بزرگ‌تر از ریاست جمهوری بوده ناگهان در اثر سانحه سقوط هلیکوپتر تسلیم مرگ شده و با آرزوهایی که در سر داشت، زیر خروارها خاک دفن می‌شود».

چه اصراری است که رئیس‌جمهور شهید شده در مسیر خدمت به مردم را، با ادبیاتی مشمئزکننده، قدرت‌طلب و دنیادوست نیز بی‌توجه به مرگ نشان دهیم؟! چه سودی برای هم‌میهن دارد که پنجه بر چهره شهید بکشد؟ و چه کینه‌ای است که حتی با رفتن او از این دنیا هم به پایان نرسیده است؟

در ادامه یادداشت روشن می‌شود نویسنده، همه را با نگاه دنیاطلبانه می‌سنجد و گویی این دنیاطلبی سخیف در کوزه وجود اوست که این‌گونه برون تراویده است: «پس از مرگ رئیسی نیز به‌نظر نمی‌رسد که کسی از این واقعه پند و عبرتی گرفته باشد. یک روز پس از مرگ آقای رئیسی همه حرف‌ها این است که جانشین او کیست؟»

او البته دروغ می‌گوید و تعمداً مراسم‌های مفصل تشییع برای رئیس‌جمهور فقید با حضور مردم و مسئولان را نادیده انگاشته است .

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر