کد خبر: 189288
A
در گفت و گو با دیده‌بان ایران مطرح شد:

محسنی‌ثانی، نماینده مجلس: قالیباف در فراکسیون مستقلین این شرط را پذیرفته بود که در صورت ریاست مجلس، قصد کاندیداتوری ریاست جمهوری را نمی‌کند

محسنی ثانی عضو فراکسیون مستقلین مجلس در پاسخ به اینکه آیا اقدام قالیباف مبنی بر گرفتن آرای اکثریت برای ریاست مجلس و سپس عزم ریاست جمهوری، اقدام صحیحی بود، به دیده‌بان ایران گفت: همینطور است. در فراکسیون مستقلین هم یک مقداری شرط را پذیرفته بودند که اگر حمایت نمایندگان برای ریاست را داشته باشند دیگر کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شوند اما لابد تکلیفی برایشان ایجاد شده است. البته قولی نداده بودند ولی با همین مضمون بود که در مسئولیت ریاست مجلس خواهند ماند.

محسنی‌ثانی، نماینده مجلس: قالیباف در فراکسیون مستقلین این شرط را پذیرفته بود که در صورت ریاست مجلس، قصد کاندیداتوری ریاست جمهوری را نمی‌کند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدباقر قالیباف پس از به دست آوردن رای حداکثری صندلی ریاست مجلس حال قصد صندلی پاستور را کرده است. این در حالی است که مسعود پزشکیان، رقیب فعلی او در انتخابات به دلیل تصمیمی که برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری داشته است، از کاندیداتوری برای نایب رئیسی مجلس چشم‌پوشی کرده بود.

محمدرضا محسنی ثانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس در پیش‌بینی خود از رقابت میان کاندیداهای ریاست جمهوری به دیده‌بان ایران گفت: «فکر می‌کنم رقابت اصلی میان آقایان قالیباف و پزشکیان است.»

وی در پاسخ به اینکه آیا زاکانی و جلیلی در این دوره نقش نامزد پوششی را ایفا خواهند کرد، گفت: «فکر نمی‌کنم انصراف دهند چراکه برخی دیگر قرار بود پوشش آن‌ها شوند که موفق به عبور از خروجی شورای نگهبان نشدند. بنابراین بعید می‌دانم این دو نفر به نفع نامزد دیگر انصراف دهند.»

این عضو فراکسیون مستقلین مجلس در پاسخ به اینکه آیا اقدام قالیباف مبنی بر گرفتن آرای اکثریت برای ریاست مجلس و سپس عزم ریاست جمهوری، اقدام صحیحی بود،  به دیده بان ایران گفت: «همینطور است. در فراکسیون مستقلین هم یک مقداری شرط را پذیرفته بودند که اگر حمایت نمایندگان برای ریاست را داشته باشند دیگر کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شوند اما لابد تکلیفی برایشان ایجاد شده است. البته قولی نداده بودند ولی با همین مضمون بود که در مسئولیت ریاست مجلس خواهند ماند.»

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر