کد خبر: 189007
A

تلاش برخی چهره های مذهبی قم برای تایید صلاحیت لاریجانی با حکم حکومتی

طبق شنیده‌های دیده بان ایران، برخی چهره های اصولگرا و مذهبی قم تلاش می کنند تا علی لاریجانی با صدور «حکم حکومتی»، به عرصه انتخابات بازگردد.

تلاش برخی چهره های مذهبی قم برای تایید صلاحیت لاریجانی با حکم حکومتی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛طبق شنیده‌های دیده بان ایران، برخی چهره های اصولگرا و مذهبی قم تلاش می کنند  تا علی لاریجانی با صدور «حکم حکومتی»، به عرصه انتخابات بازگردد.

این اولین بار نیست که حکم حکومتی برای حضور افراد در انتخابات ریاست جمهوری صادر می‌شود. در انتخابات سال 84 نیز با پا در میانی غلامعلی حدادعادل، این حکم برای ورود محسن مهرعلیزاده و مصطفی معین به انتخابات ریاست جمهوری صادر شد و آنها توانستند در این وادی و در مقابل آیت‌الله هاشمی و احمدی‌نژاد عرض اندام کنند اما رای نیاوردند. این روزها برخی احتمال صدور حکم حکومتی را بسیار بالا می‌دانند، آنهم به دلیل نامه رهبری در ۱۴۰۰. ایشان در آن نامه به صراحت اعلام کرده بودند که در حق برخی از کاندیداها جفا شده و بهتر است جبران شود. اما اسمی از علی لاریجانی نیاورده بودند. 

هر چند کاندیداها در این دوره امکان اعتراض به عدم احراز صلاحیت ها نداردد ولی با توجه به این که برخی از آیات اعظام در قم به حمایت از لاریجانی پرداختند باید دید که آیا ممکن است که تاریخ دوباره تکرار شود و او هم با «حکم حکومتی» وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری می‌شود یا خیر.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر