کد خبر: 188756
A

امام جمعه اصفهان: رهبر انقلاب در نامه‌ به جوانان آمریکایی و اروپایی فرمودند که شما در جایی درست در تاریخ ایستاده‌اید

مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت است.‌

امام جمعه اصفهان: رهبر انقلاب در نامه‌ به جوانان آمریکایی و اروپایی فرمودند که شما در جایی درست در تاریخ ایستاده‌اید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان که در مصلی این کلان‌شهر برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت است.‌

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ امام جمعه اصفهان با بیان اینکه بدرقه مردم از رئیس جمهور شهیدشان دنیا را به حیرت انداخت، افزود: حماسه بدرقه و تشییع رئیس جمهوری شهید با مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تکمیل می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه کسانی که اکنون نامزد انتخابات ریاست جمهوری شدند باید مطیع دستورات رهبر انقلاب باشند، خاطرنشان کرد: به خاطر داریم کسانی را که علی‌رغم دستورات رهبری به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ بودند.

آیت الله مهدوی ادامه داد: باید دقت داشت کسی را در انتخابات ریاست جمهوری برگزید که بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد و با خستگی ناپذیری و ولایتمداری به حل مشکلات مردم بپردازد.

وی در ادامه به مساله فلسطین پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند که عملیات طوفان‌الاقصی ضمن از بین بردن هیمنه رژیم صهیونیستی، نقشه شوم عادی‌سازی روابط برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی را برهم زد و به مردم بسیاری از کشورهای منطقه جرأت داد که جبهه قدرتمندی را مقابل رژیم صهیونیستی تشکیل دهند، در این راستا رهبر انقلاب فرمودند رژیم جنایتکار علی‌رغم حمایت‌های آمریکا در حال زوال است.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) خاطرنشان کرد: شایسته است در این مناسبت نسبت به آسان گرفتن ازدواج تاکید شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای به جوانان آمریکایی و اروپایی فرمودند که شما در جایی درست در تاریخ ایستاده‌اید.

مهدوی با اشاره به شهادت امام جواد (ع) ادامه داد: امام جواد (ع) همچون مابقی ائمه (ع) به شدت به مقابله با خلفای عباسی پرداختند، خلفای عباسی از حضور ایشان و محبوبیتشان بین مردم واهمه داشتند و در همین راستا ایشان را در سن جوانی به شهادت رساندند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر