کد خبر: 188633
A

روزنامه مهرداد بذرپاش، محمدمهدی اسماعیلی را از گزینه های ریاست جمهوری حذف کرد

روزنامه وطن امروز که متعلق به مهرداد بذرپاش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است، گمانه‌زنی کرده است کاندیداهای نهایی از میان این دوازده نفر خواهد بود و طبعا یکی از این دوازده نفر رئیس جمهور می‌شود. نکته‌‌ی این صفحه اول، حذف محمدمهدی اسماعیلی وزیر فعلی ارشاد است که به همراه مقداد نیلی داماد آقای رئیسی و محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور فقید به ستاد انتخابات رفت و ثبت نام کرد تا کاندیدای اصلی حلقه مقداد مشخص شود. اما روزنامه‌ی آقای بذرپاش وی را حذف کرد و فاقد صلاحیت دانست و به شایعات مبنی بر اختلافات درونی وزرا و نیز اصولگرایان دامن زد.

روزنامه مهرداد بذرپاش، محمدمهدی اسماعیلی را از گزینه های ریاست جمهوری حذف کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه وطن امروز که متعلق به مهرداد بذرپاش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است، گمانه‌زنی کرده است کاندیداهای نهایی از میان این دوازده نفر خواهد بود و طبعا یکی از این دوازده نفر رئیس جمهور می‌شود. 

نکته‌‌ی این صفحه اول، حذف محمدمهدی اسماعیلی وزیر فعلی ارشاد است که به همراه مقداد نیلی داماد آقای رئیسی و محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور فقید به ستاد انتخابات رفت و ثبت نام کرد تا کاندیدای اصلی حلقه مقداد مشخص شود.

اما روزنامه‌ی آقای بذرپاش وی را حذف کرد و فاقد صلاحیت دانست و به شایعات مبنی بر اختلافات درونی وزرا و نیز اصولگرایان دامن زد. 

دیروز نیز رجانیوز در خصوص اهمیت ثبت‌نام اسماعیلی نوشت: «همراهی همزمان میثم نیلی و محسن منصوری با اسماعیلی معنای روشنی برای بدنه انقلابی دارد...اولویت اصلی امروز، معرفی او از سوی کسانی است که شهادت می‌دهند وزیر ارشاد دولت سیزدهم همان کسی است که در سال‌های گذشته، مسیر اصلی و مطمئن اتصال با شهید رئیسی بوده است.»

حال باید دید واکنش حلقه مقداد به وطن امروز و بذرپاش چیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر