کد خبر: 188172
A

انهدام باند کلاهبرداری میلیاردی با ترفند فروش حوالهٔ خودرو

فرمانده انتظامی مازندران: بیش از ۷۰ نفر از یک شرکت بازرگانی خودرو که اقدام به فروش حوالهٔ فروش خودرو نموده و بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند شکایت کردند. در این خصوص یک زوج متهم که از اعضای اصلی پرونده هستند دستگیر شدند.

انهدام باند کلاهبرداری میلیاردی با ترفند فروش حوالهٔ خودرو

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرمانده انتظامی مازندران: بیش از 70 نفر از یک شرکت بازرگانی خودرو که اقدام به فروش حوالهٔ فروش خودرو نموده و بیش از 150 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند شکایت کردند.

در این خصوص یک زوج متهم که از اعضای اصلی پرونده هستند دستگیر شدند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها با ترفند فروش حواله خودرو در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تحقیقات گسترده پلیسی از مالباختگان مشخص شد، افرادی تحت پوشش یک شرکت بازرگانی خودرو اقدام به فروش حواله فروش خودرو کرده اند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به شناسایی بیش از ۷۰ شاکی در این پرونده کلاهبرداری، گفت: در این خصوص زوج متهم که از اعضای اصلی پرونده هستند در عملیات مشترک پایگاه پلیس آگاهی مرکز استان و پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار مفخمی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی از کشف کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در این پرونده خبر داد و افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر