کد خبر: 187854
A

نماینده مجلس: انتخابات مجلس در برخی حوزه‌ها رقابتی نبود

سید فرید موسوی، نماینده مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی، گفت: در انتخابات، مردم، گزینه‌های مناسبی را پیش روی خودشان ندیدند که حضورشان بخواهد معنا داشته باشد؛ بنابراین اسم این جریان، «انتخابات» است، «مناسک» نیست که هر از چندگاهی عده‌ای را دور هم جمع کنیم!

نماینده مجلس: انتخابات مجلس در برخی حوزه‌ها رقابتی نبود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سید فرید موسوی، نماینده مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه «حل چالش‌های بین المللی و داخلی ایران، مستلزم حضور مردم است»، گفت: کشور ما جامعه متکثری است و سلایق مختلفی دارد ولی همه ایرانی و زیر چتر قانون اساسی و جمهوری اسلامی هستند و اگر صدا و نماینده خودشان را در عرصه انتخابات ببینند قطعا حضور پیدا می‌کنند.

سید فرید موسوی در رابطه با ضرورت ایجاد فضای باز سیاسی برای حضور همه جناح‌ها در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما در جمهوری اسلامی ایران هیچ سرمایه‌ای بالاتر، ارزشمدتر و گران‌بهاتر از حمایت مردمی نداریم و این حمایت مردمی است که همواره کمک کرده از بحران‌ها و چالش‌هایی که متوجه کشور بوده است سربلند بیرون بیاییم. اما بعضا این حمایت‌ها را کم‌تر شاهد بودیم چراکه مردم، گزینه‌های مناسبی را پیش روی خودشان ندیدند که حضورشان بخواهد معنا داشته باشد؛ بنابراین اسم این جریان، «انتخابات» است، «مناسک» نیست که هر از چندگاهی عده‌ای را دور هم جمع کنیم!

منبع: شفقنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر