کد خبر: 187412
A

رسایی: برخی چهره‌های مجلس دوازدهم قصد دارند هم کاندیدای ریاست مجلس شوند هم کاندیداتوری ریاست جمهوری

حمید رسایی در کانال تلگرامی خود نوشت: شنیده می‌شود برخی چهره‌های مجلس دوازدهم، خودشان را هم برای کاندیداتوری ریاست مجلس و هم کاندیداتوری ریاست جمهوری مطرح می‌کنند و قصد شرکت در هر دو را دارند!

رسایی: برخی چهره‌های مجلس دوازدهم قصد دارند هم کاندیدای ریاست مجلس شوند هم کاندیداتوری ریاست جمهوری

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حمید رسایی، منتخب تهران در مجلس دوازدهم، با انتشار متنی در کانال تلگرامی خود نوشت: «شنیده می‌شود برخی چهره‌های مجلس دوازدهم، خودشان را هم برای کاندیداتوری ریاست مجلس و هم کاندیداتوری ریاست جمهوری مطرح می‌کنند و قصد شرکت در هر دو را دارند!»

متن کامل به شرح زیر است:

«شنیده می‌شود برخی چهره‌های مجلس دوازدهم، خودشان را هم برای کاندیداتوری ریاست مجلس و هم کاندیداتوری ریاست جمهوری مطرح می‌کنند و قصد شرکت در هر دو را دارند!

درحالی که رهبر انقلاب نمایندگان را از این اقدام نهی کردند و از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خواسته‌اند تا با این نوع جاه‌طلبی برخورد کنند...

قطعا نمایندگان مجلس دوازدهم از همین ابتدای شروع به کار، ولایتمداری خودشان را نشان خواهند داد و از ریاست مجلس این افراد استقبال نمی‌کنند. خیلی زشت است که با وجود نهی رهبر انقلاب، باز هم عده‌ای، رای نمایندگان را پله ترقی و ریاست‌طلبی خودشان کنند».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر