کد خبر: 187257
A
در گفت و گو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

سردار کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: سردار عبداللهی مسئول بررسی سانحه بالگرد رئیس جمهور شده است

سردار اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم در پاسخ به اینکه آیا کمیته‌ای برای بررسی این سانحه تشکیل خواهد شد، به دیده‌بان ایران گفت: این موضوع در اصل تعیین تکلیف شده و در حال پیگیری است. تیمی از ستاد کل نیروهای مسلح به مسئولیت سردار عبداللهی مشخص شده است

سردار کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: سردار عبداللهی مسئول بررسی سانحه بالگرد رئیس جمهور شده است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ درباره سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان ایشان، روایت‌های ضد و نقیض و ابهاماتی نیز وجود دارد. سردار اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم و منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم در پاسخ به اینکه آیا در مجلس آینده کمیته‌ای برای بررسی این سانحه تشکیل خواهد شد، به دیده‌بان ایران گفت: «این موضوع در اصل تعیین تکلیف شده و در حال پیگیری است. تیمی از ستاد کل نیروهای مسلح به مسئولیت سردار عبداللهی مشخص شده است. به دلیل تخصص سردار عبداللهی، مسئولیت را برعهده ایشان گذاشته‌اند. قرار شده کار را ایشان دنبال کنند و گزارش دهند. تیم از زوایای مختلف این موضوع را بررسی می‌کنند و پس از اتمام، گزارش به سمع مردم خواهد رسید.»

سردار کوثری ادامه داد: «در مورد اینکه مجلس بخواهد ورود پیدا کند باید بگویم که برگزاری افتتاحیه و مشخص شدن اعضای کمیسیون‌ها زمان طولانی می‌برد و گمان می‌کنم تا آن زمان گزارش آماده شده است.»

اسماعیل کوثری نماینده مجلس درباره ابهامات این حادثه به دیده بان ایران گفت: «تمام مسائل از جمله روایت سرنشینان و خلبانان دو بالگرد دیگر، افراد حاضر در میدان، وسایل الکترونیکی، و... در گزارش آورده می‌شود.»

کوثری در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه باتوجه به روایت معاون اجرایی و رئیس دفتر رئیسی مبنی بر برقراری تماس با آیت‌الله آل هاشم چرا زودتر محل حادثه پیدا نشد، گفت: «من قبلا چندین بار به آن منطقه رفته‌ام و می‌دانم منطقه سخت، کوهستانی و جنگلی است. وجود درخت و دره و همچنین شرایط جوی، آن را صعب‌ و به العبور کرده است.»

منبع: سایت دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر