کد خبر: 180785
A

امام جمعه رشت: در صورت مشارکت کم مردم در انتخابات دشمنان برای نظام برنامه دارند

حجت الاسلام صفر قربانپور، امام جمعه رشت: اگر مشارکت مردم در انتخابات کم باشد، دشمنان که برای این ملت و نظام برنامه دارند فرصت می یابند تا به این کشور آسیب بزنند از اینرو ما باید با حضور پرشکوه خود، خنثی کننده تمامی دسیسه ها، مکر و فریب آنها باشیم.

امام جمعه رشت: در صورت مشارکت کم مردم در انتخابات دشمنان برای نظام برنامه دارند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام صفر قربانپور در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: مردم در انتخابات حضوری با شکوه خواهند داشت اما پس از آن نامزدها باید برای حرکت در مسیر پیشرفت ، فضای رفاقتی، همدلی و همکاری را در جامعه ایجاد کنند.

بنابر گزارش دیده بان ایران، امام جمعه رشت به تاثیر حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه انتخابات نمایش قدرت ملت ایران در مقابل دنیا و بیانگر مردمسالاری دینی است، باید این حضور در انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری باشد تا بتوان در برابر دشمنان و توطئه های آنها مقتدرانه ایستاد.

وی ادامه داد: انتخابات جلوه ای از مردمسالاری دینی ماست و هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد، توان مدیریتی هم بالاتر می رود ضمن آنکه این انتخابات مورد توجه دنیا هم هست و چشم آنان به این انتخابات و به درصد حضور مردم است.

امام جمعه موقت رشت اضافه کرد: با وجود اینکه برخی ها قصد داشته و دارند که جامعه را دلسرد کنند، افزود: حدود ۵۰۰ شبکه رسانه ای مکتوب و غیرمکتوب معاند در این راستا تلاش می کنند تا مردم را مایوس کرده و آنان را از مشارکت در سرنوشت خود باز دارند.

حجت الاسلام قربانپور بیان کرد: بی شک اگر مشارکت مردم در انتخابات کم باشد، دشمنان که برای این ملت و نظام برنامه دارند فرصت می یابند تا به این کشور آسیب بزنند از اینرو ما باید با حضور پرشکوه خود، خنثی کننده تمامی دسیسه ها، مکر و فریب آنها باشیم.

وی در ادامه با اشاره به لزوم رونق بنگاه های کوچک زودبازده و صنایع وابسته و تبدیلی کشاورزی در گیلان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه گیلان استانی کشاورزی است اما وابسته به صنایع کشاورزی و بنگاه های کوچک زودبازده است که اشتغال و معیشت مردم استان بدان پیوند خورده است.

امام جمعه موقت رشت اظهار کرد: باید بنگاه های کوچک زودبازده با محوریت صنایع تبدیلی و فرآوری را توسعه داد تا سطح درآمدی و معیشت مردم به خصوص جوانان ارتقا یابد که این امر موجب کاهش بیکاری نیز خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر