کد خبر: 179862
A

نایب رییس مجلس خبرگان: مردم ما نسبت به انقلاب اسلامی وفادار هستند/ مردم در انتخابات پاسخی دندان‌شکن به دشمن خواهند داد

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری، شامگاه سه‌شنبه در جمع مردم بوشکان و طلحه دشتستان گفت: مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخی دندان‌شکن به دشمن خواهند داد.

نایب رییس مجلس خبرگان: مردم ما نسبت به انقلاب اسلامی وفادار هستند/ مردم در انتخابات پاسخی دندان‌شکن به دشمن خواهند داد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، نایب رییس مجلس خبرگان رهبری، شامگاه سه‌شنبه در جمع مردم بوشکان و طلحه دشتستان با بیان اینکه «شهدای ما هر چه داشتند در طبق اخلاص برای راه و دین خدا گذاشتند»، اظهار داشت: شهدای گرانقدر با جانفشانی و ایثار اقتدار ایران اسلامی را تثبیت کردند.

حسینی بوشهری با بیان اینکه «مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخی دندان‌شکن به دشمن خواهند داد»، گفت: همان گونه که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند در انتخابات هم اقتدار ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از رمز و راز پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی استقامت است، گفت: مردم ما با یک هدف مقدس و روشن توانستند رژیم طاغوت را ساقط کنند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه «مردم ما نسبت به انقلاب اسلامی وفادار هستند»، عنوان کرد: بخش بوشکان مردمانی متدین آراسته دارد و همواره در برنامه‌های مذهبی و دینی با حضور باشکوه خود عشق و ارادت به اهل بیت علیه‌السلام را نشان داده‌اند و در جبهه‌های جنگ پیشگام بودند.

حسینی بوشهری افزود: اگر استقامت و همدلی عشایر و ایستادن در کنار انقلاب نبود امروز دشمنان کشور را به یغما می‌بردنند، هر چیزی اساسی دارد و اساس اسلام عشق به اهل بیت (ع) است.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه «عشایر همواره پای کار نظام بوده‌اند»، گفت: عشایر ما قبل از پیروزی انقلاب در برابر طاغوت ایستادند و خم به ابرو نیاوردند، آن روز ندای امام راحل را شنیدند و پاسخ دادند و امروز نیز ندای رهبر معظم انقلاب را می‌شنوند.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار ایران شکنجه‌های رژیم طاغوت را تا پیروزی انقلاب تحمل کردند خاطرنشان کرد: امروز نیز ملت ایران که در مسیر الهی قرار دارند سختی‌ها را تحمل می‌کنند، لذا مسئولین نیز باید برای برطرف شدن مشکلات مردم اهتمام بورزند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی مرکز مبارزه با استعمار و استکبار است و مردم بارها هیمنه آمریکا و جنایتکاران غرب را شکستند.

حسینی بوشهری در پایان خاطرنشان کرد: تامین آب یکی از مشکلات حیاتی منطقه بوشکان دشتستان است که امیدواریم دغدغه مردم توسط مسئولان برطرف شود.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر