صدای کیهان هم از سرعت اینترنت و قطع و وصل های مکرر آن درآمد
روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت:بسـیاری از مردم در مراجعه به ادارات دولتی مجبورند پروندهشان را در رایانه ثبـت و کد پیگیـری دریافـت کنند.
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کیهان نوشت:بسـیاری از مردم در مراجعه به ادارات دولتی مجبورند پروندهشان را در رایانه ثبـت و کد پیگیـری دریافـت کنند.
متاسـفانه در مراجعه بـه ادارات ثبت، دفاتر خدمـات قضائـی، کلانتریها و بقیه مراکز به علت پایین بودن سـرعت اینترنت و قطـع و وصل آن، وقت مفید مراجعه کنندگان هدر میرود. سـرعت اینترنت را لااقل برای ادارات دولتی افزایش دهند تا کار ارباب رجوع به سرعت انجام شود.