کد خبر: 176745
A

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس: لاریجانی در انتخابات لیست نمی‌دهد

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان اینکه علی لاریجانی برای انتخابات مجلس لیست نمی دهد،گفت: احتمال ائتلاف بین لاریجانی،روحانی و اصلاح طلبان وجود ندارد.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس: لاریجانی در انتخابات لیست نمی‌دهد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در مورد احتمال ارائه لیست انتخاباتی توسط علی لاریجانی برای انتخابات مجلس،گفت: فکر نمی کنم آقای لاریجانی لیست بدهد چون به نظر می آید نفرات لازم برای لیست را ندارند.

وی در مورد احتمال ائتلاف لاریجانی با روحانی و بخشی از اصلاح طلبان برای ارائه لیست نیز گفت: آن ها هم می گویند نفر نداریم و اگر هم همه جمع شوند باز نمی توانند لیست بدهند.

وی بیان کرد: احتمال دادن لیست توسط این جریان ها بسیار ضعیف و پائین است؛ مگر اتفاقاتی در بحث تایید صلاحیت ها  بیفتد و چهره های شاخص تایید شوند. 

نوری قزلجه تصریح کرد: در این شرایط اعتدالیون و اصلاح طلبان حداقل در تهران نمی توانند لیست بدهند و انتخابات تهران را رقابت درون جنایی بین اصولگرایان می دانم و آنها رقابت خواهند کرد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس تصریح کرد: با این اوضاع ‌و احوال افرادی از این گروهها و طیف ها که صلاحیت شان تایید شده است باید انفرادی بیایند.

وی در مورد شانس رای آوری این افراد نیز گفت: رای آوری این افراد بستگی به مشارکت مردم دارد. اگر مشارکت بالا باشد چهره های معتدل اقبال بیشتری دارند ولی اگر مشارکت زیر 20 درصد باشد آنجا رای دهنده ها و نامزدها و برنده ها مشخص هستند.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر