کد خبر: 176489
A

جنجال در مجلس؛ بیژن نوباوه نامه ۱۳۷ نماینده در حمایت از قالیباف را قاپید!

بعد از جنجال نوباوه و رسایی در اتهام‌زنی به قالیباف مبنی بر دستکاری بیانیه سال گذشته نمایندگان، نوباوه نامه‌ای که خطاب به دادستان تهران و در حمایت از قالیباف بود را از دست نمایندگانی که در حال امضای نامه بودند، قاپید و آن را کش رفت. نوباوه صبح امروز با تایید این اتفاق به ایسنا گفته: «اصل نامه الان در اختیار اینجانب است و هیچ‌کس به آن دسترسی ندارد».

جنجال در مجلس؛ بیژن نوباوه نامه ۱۳۷ نماینده در حمایت از قالیباف را قاپید!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ بعد از جنجال نوباوه و رسایی در اتهام‌زنی به قالیباف مبنی بر دستکاری بیانیه سال گذشته نمایندگان، نوباوه نامه‌ای که خطاب به دادستان تهران و در حمایت از قالیباف بود را از دست نمایندگانی که در حال امضای نامه بودند، قاپید و آن را کش رفت. نوباوه صبح امروز با تایید این اتفاق به ایسنا گفته: «اصل نامه الان در اختیار اینجانب است و هیچ‌کس به آن دسترسی ندارد».

 در این نامه که تا آن لحظه توسط بیش از ۱۰۰ نماینده امضا شده بود، نمایندگان تصریح کرده بودند که در بیانیه منتشر شده سال گذشته در تشکر و تقدیر از بیانات و حمایت رهبر انقلاب از مجلس انقلابی و رئیس مجلس «عینا همان متنی بود که توسط نمایندگان مجلس امضا شد و اصولا رئیس مجلس نقشی  در تنظیم متن بیانیه ها از جمله این  بیانیه ندارد و چنین اتهامی از مبنا محل سوال نیست».

آن‌ها در این نامه که نوباوه آن را کش رفته است، با اشاره به این که عده‌ای با تهمت و دروغ به بهانه های مختلف رییس مجلس را تخریب می‌کنند، از دادستان خواسته اند که موضوع اتهام ها علیه مجلس را پیگیری کند. 

 این اقدام نوباوه مورد اعتراض شدید نمایندگان قرار گرفته و باعت جنجال در مجلس شده است که فعلا با پادرمیانی دیگر نمایندگان آرامش برقرار شده و مذاکره با نوباوه برای بازگرداندن نامه نمایندگان ادامه دارد.

منبع: بامداد نو

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر