کد خبر: 172081
A

وحدت‌شکنی سوپر قالیبافی‌ها در انتخابات

با عدم استعفای اطرافیان رئیس مجلس از سمت‌های خود و کاندیداتوری، دسته جمعی آن‌‌ها و برگزاری جلسات انتخاباتی در درون مجلس، عملا ساختار اداری مجلس را به یک حزب سیاسی تبدیل کرده‌اند.

وحدت‌شکنی سوپر قالیبافی‌ها در انتخابات

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ با عدم استعفای اطرافیان رئیس مجلس از سمت‌های خود و کاندیداتوری، دسته جمعی آن‌‌ها و برگزاری جلسات انتخاباتی در درون مجلس، عملا ساختار اداری مجلس را به یک حزب سیاسی تبدیل کرده‌اند.

سعید آجرلو مدیرمسئول روزنامه صبح نو که عملیات مستقیم علیه شریان را در دستورکار دارد، کاندیدای انتخابات مجلس شده است. او برادرزاده سردار آجرلو است که هواداران استقلال بهتر از همه او را می شناسند! تلاش سوپرقالیبافی‌ها برای القای دروغین فعالیت انتخاباتی دولت به حدی رسیده که این ذهنیت شکل گرفته آنها می‌خواهند مجلس خصم الدوله سرکار بیاورند.

آیا این خواب تعبیر می‌شود؟

 سوپرقالیبافی‌ها در حالی مدام دیگران را به وحدت شکنی متهم می کنند که آوازه تمامیت خواهی‌شان زبانزد عام و خاص است. اگر قبول ندارند، از تمامی جریانات انقلابی در این زمینه نظرخواهی کنند. 

 شورای ائتلاف یعنی ائتلاف تمامی نیروهای انقلاب برای تحقق عدالت و بیانیه گام دوم؛ نه صرفا برای به قدرت رسیدن یک حزب در مجلس و شورای شهر هستند 

 اصرار افراطی رسانه‌های سوپرقالیبافی برای القای دخالت دولت در انتخابات و تلاش برای واکنش‌گیری از رئیس جمهور در این باره، ترفند نخ نمای آنها در همه ادوار گذشته تاکنون بوده است 

 سوپرقالیبافی‌ها به جای هنر جمع کردن، سالهاست در دفع نیروهای انقلابی هنرمندند. خود را حق مطلق فرض کرده‌اند و مخالفین انقلابی‌شان را انحرافی و تندرو و وحدت شکن و... میخوانند. کاش برای دیگران اندک عقلی قائل بودید که این حتی به لحاظ سیاسی هم به صواب نزدیکتر است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر