کد خبر: 170500
A

امام جمعه اردبیل: آلمان به صورت جنون‌آمیز دوباره به طرف نازی شدن پیش می‌رود

عاملی امام جمعه اردبیل گفت: این روز‌ها دولت آلمان از صهیونیست‌ها صهیونیست‌تر شده و به شدت با آتش‌بس مخالف است و وزیر کشور آلمان از مسلمانان آلمانی خواست که حتماً حماس را به عنوان تروریست محکوم کنند و همزمان پلیس آلمان به مراکز اسلامی هجوم برده است و همه تعجب می‌کنند که چرا آلمان به صورت جنون‌آمیز دوباره به طرف نازی شدن پیش می‌رود، با اینکه یک کشور ثروتمند و به ظاهر دموکراتیک است

امام جمعه اردبیل: آلمان به صورت جنون‌آمیز دوباره به طرف نازی شدن پیش می‌رود

به گزارش سایت دیده بان ایرانسید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: در ابتدای غائله غزه هم آمریکا و هم اروپا اعلام کردند برای حل مشکل، اسرائیل مجبور است که تصمیمات سخت و دردناک بگیرد و به گزینه‌های سخت تن در دهد و این پیشگویی محقق شد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ عاملی امام جمعه اردبیل گفت: این روز‌ها دولت آلمان از صهیونیست‌ها صهیونیست‌تر شده و به شدت با آتش‌بس مخالف است و وزیر کشور آلمان از مسلمانان آلمانی خواست که حتماً حماس را به عنوان تروریست محکوم کنند و همزمان پلیس آلمان به مراکز اسلامی هجوم برده است و همه تعجب می‌کنند که چرا آلمان به صورت جنون‌آمیز دوباره به طرف نازی شدن پیش می‌رود، با اینکه یک کشور ثروتمند و به ظاهر دموکراتیک است

وی ادامه داد: در مدت ۴۰ روز اسرائیل بارها و بارها رسماً اعلام کرد که باید اسرا بدون هرگونه پیش شرط آزاد شوند اما مجبور به پذیرش شروط حماس شد. این رژیم بارها اعلام کرد که آتش‌بس در کار نیست، اماسید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: در ابتدای غائله غزه هم آمریکا و هم اروپا اعلام کردند برای حل مشکل، اسرائیل مجبور است که تصمیمات سخت و دردناک بگیرد و به گزینه‌های سخت تن در دهد و این پیشگویی محقق شد. مجبور به پذیرش آتش‌بس شد و بارها اعلام کرد تا حماس ریشه‌کن نشود، حملات ادامه خواهد داشت اما مجبور به پذیرش آتش‌بس شد ، در حالی که حماس هنوز قدرت بزرگ میدان است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ امام جمعه اردبیل گفت: در جنگ هشت ساله، آمریکا عملاً در کنار صدام ایستاد و در آن زمان از فرمانده نیروهای هوایی آمریکا در خلیج فارس سوال کردند چرا جنگ را تمام نمی‌کنید؟ او در جواب گفت: توازن قوی حاصل نیست! خبرنگار با تعجب پرسید با وجود اینکه آمریکا یک ابرقدرت است چگونه توازن حاصل نیست؟ او در جواب گفت آنها سلاحی دارند که ما نداریم و آن این است که آنها مرگ را برای خود حل کرده‌اند ، آنها کشته شدن را شهادت می‌نامند.

عاملی تصریح کرد: اسرائیل دیروز و پریروز، از آخرین فرصت قبل از آتش‌بس برای کشتار مردم بی‌گناه کاملاً استفاده کرد و قبل از آتش‌بس هرچه توانست از مسلمانان مظلوم بی‌گناه بی‌دفاع و از زنان و اطفال شهید کرد و واقعاً دیوانه‌وار حمله کرد به مدارس یونسکو ، به بیمارستان‌ها ، به کاروان بیماران، به تیم پزشکان، به آمبولانس‌ها و به جنوب غزه که گفته بود آنجا امن است به آنجا بروید.

وی ادامه داد: آنها ذره‌ای از کشتن مسلمانان بی‌گناه ناراحت نیستند و هرچه بکشند سیر نمی‌شوند ، معلوم می‌شود که در دیانت یهودی آن را عبادت می‌دانند و البته که این اعتقاد اعتقاد صهیونیستی است و حاشا که حضرت موسی (ع) دستور دهد که حمام خون از بی‌گناهان به راه انداخته شود ، آنها برای کشتن مسلمان‌ها آن قدر عطش دارند که دیگر برای دفن شهدا کفن پیدا نمی‌شود و در پتو یا پلاستیک دفن می‌شوندحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: در ابتدای غائله غزه هم آمریکا و هم اروپا اعلام کردند برای حل مشکل، اسرائیل مجبور است که تصمیمات سخت و دردناک بگیرد و به گزینه‌های سخت تن در دهد و این پیشگویی محقق شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر