کد خبر: 168849
A

نخست وزیر عراق حامل چه پیامی از طرف آمریکا برای آیت الله خامنه ای بود؟

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق صبح امروز با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

نخست وزیر عراق حامل چه پیامی از طرف آمریکا برای آیت الله خامنه ای بود؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نخست وزیر عراق به تهران سفر و با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرده است. این دیدار پس از سفر روز گذشته آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا انجام شده است. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق، صبح امروز دوشنبه، با آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

نخست وزیر عراق صبح امروز برای رایزنی با مقامات ایران درباره تحولات غزه وارد تهران شد. او قبل از ظهر نیز با رئیس جمهور دیدار کرد. ذکر این نکته حائز اهمین است که نخست وزیر عراق دیشب با وزیر امور خارجه آمریکا که به بغداد سفر کرده بود، دیدار داشت.

السودانی در نشست خبری با رئیسی گفت: کسانی که خواهان عدم توسعه جنگ در منطقه هستند باید به رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن جنایت و کشتار سازمان‌یافته مردم غزه فشار وارد کنند.

نخست وزیر عراق درباره حضور آمریکایی‌ها گفت: تصمیم درباره اینکه منطقه به یک جنگ گسترده کشیده نشود در دست طرف‌هایی است که این تجاوزات را علیه ملت ما در غزه مرتکب می‌شود.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ بنظر می‌رسد سودانی حامل پیام امریکایی‌ها برای آیت الله خامنه ای و دیگر مسئولان جمهوری اسلامی درباره جنگ غزه و گسترش عملیات‌های گروه‌های مقاومت در پی آن باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر