کد خبر: 168569
A

امام جمعه رشت: جمهوری اسلامی یک نعمت وفرصت است

قربانپور، امام جمعه رشت: نظام جمهوری اسلامی یک نعمت و فرصت است، برقراری عدالت اجتماعی و توزیع امکانات در گیلان مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه رشت: جمهوری اسلامی یک نعمت وفرصت است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام صفر قربانپور در آئین سیاسی و عبادی نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز، اظهار کرد: شهید فهمیده از جمله هزاران دانش‌آموز مخلص بسیجی بود که با نثار خون پاک خود ضمن تثبیت انقلاب اسلامی، حقانیت ملت مظلوم ما در جنگ تحمیلی را تضمین کرد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ قربانپور با اشاره به تثبیت و استمرار دشمنی آمریکا علیه جمهوری اسلامی، افزود: نظام سلطه استکباری به ویژه آمریکا برای به دست آوردن منافع متعدد اقتصادی و پایگاه‌های نظامی در گذشته و امروز اقداماتی چون تحقیر ملت‌ها، چپاول منافع کشورها، تنظیم قوانین با هدف جلب منافع خود، تربیت مزدوران در مراکز علمی و نظامی در راستای منافع خود در کشورها طراحی و اجرا کرده‌اند.

قربانپور با بیان اینکه جمهوری اسلامی دست نظام سلطه را از منطقه کوتاه کرده است، اضافه کرد: مردم بصیر ایران اسلامی با مشت‌های گره کرده علیه نظام سلطه با تکیه بر مکتب مرگ بر آمریکا، هوشیاری و بصیرت خود را به دنیا نشان داده‌اند.

وی با اشاره به شرایط غزه و فلسطین و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی افزود: هزاران آفرین و تحسین به مردم غزه و فلسطین که با وجود مشکلات و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی ایستادگی کرده و با مقاومت خود دنیا را به تحیر وا داشته‌اند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی با وجود همه مشکلات روز به روز قوی‌تر شده‌اند، گفت: رزمندگان غزه و جبهه مقاومت با اقدامات ارزشمند نظامی و دوراندیشی کامل و اقدامات لحظه به لحظه جنگی کاری کرده‌اند که در آینده مقاومت آنان جزو مبانی درسی کلاس‌های دانشکده‌های نظامی خواهد شد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛  قربانپور خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی یک نعمت و فرصت است،  برقراری عدالت اجتماعی و توزیع امکانات در گیلان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جذب اعتبارات ملی و استانی و محقق شدن خدمات مطالبه جدی است، افزود: تعامل، همدلی و هم افزایی در بین مسئولان برای گره گشایی امور مردم ضرورت دارد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر