کد خبر: 168209
A

توضیحات معاون وزیر امورخارجه در مورد پیام آمریکا به ایران

علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه درباره پیام آمریکا به ایران پس از آغاز جنگ اسرائیل و حماس در برنامه زنده تلویزیون توضیحاتی ارائه داد‌.

توضیحات معاون وزیر امورخارجه در مورد پیام آمریکا به ایران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی باقری، معاون وزیر امورخارجه در یک برنامه تلوزیونی با بیان اینکه این عملیات در سامانه فکری آمریکا و رژیم صهیونیستی هم  زلزله وارد کرد، گفت: آمریکایی‌ها  و صهیونیست ها راهبردی برای خروج از این وضعیت ندارند و این ناشی از  ضربه مهلکی است که طوفان الاقصی به آنها وارد کرده است.

این دیپلمات ارشد ایران با بیان اینکه آمریکایی ها در حال حاضر نقش راهبردی  در جنابت صهیونیست ها در غزه دارند، گفت: آنها تلاش دارند که خود را در ارتباط با این موضوع میانجی معرفی کنند و در این راستا پیام هایی در مورد این تحولات به کشورهای مختلف ارسال می کنند.

وی با بیان این که آمریکایی ها علارغم اینکه تلاش می کنند نقش میانجی داشته باشند، در حقیقت شریک جنایات رژیم صهیونسیتی در این تحولات هستند در مورد پیام آمریکایی ها به ایران در مورد تحولات اخیر در اراضی اشغالی گفت: آنها بحثی که مطرح می کنند این است که به ادعای خود  می خواهند از گسترش دامنه درگیری ها جلوگیری کنند، در حالی که خود مسوول  اصلی گسترش جنگ در منطقه هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر